{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  føler aldrig han bliver klar :(
  • #1   8. aug 2010 Må jeg pive selvom jeg har en dejlig datter? For jeg synes heller ikke jeg kan få et klart svar fra Rasmus om hvornår vi skal have barn nr 2 :S Og jeg føler at tiden løber fra os fordi Sigrid helst ikke skal være for gammel :S

• #2   8. aug 2010 sirid: det forstår jeg godt .. der skal heller ikke være flere år mellem mine børn. men jeg ønsker mig bare så brændende et barn smiley

• #3   8. aug 2010 Uha kender det alt for godt.. har dog en søn på 16 måneder, og jeg vil heller ikke have der skal være for længe imellem dem.. sidst tog det 6 måneder at blive gravid og frygter a der kommer til a gå lige så lang tid.. Har sagt til ham at uanset hva han siger så smider jeg pillerne til næste år (efter vores sommer ferie) - og han siger ikke noget direkte.. hvor førhen sagde han a der skulle være 5-6 år imellem og det går jeg ikke med till...ville nu ellers rigtig gerne begybde nu men synes ikke det er smart rent økonomisk for har ikke job endnu osv..

• #4   8. aug 2010 Kender det alt for godt..

Er selv ret klar og har ikke en eneste veninde som ikk har barn, nu er svigerinden lige blevet gravid og alt ting handler om børn og synes bare selv vores liv er totalt klart, jeg føler jeg bare går og spilder min tid..

Men nu skal vi til at købe hus så nu prøver jeg at lade den ligge til det er sket og håber så han måske også føler sig mere klar når vi får god plads smiley

• #5   8. aug 2010 Puha, kan godt huske da det var mig.

Vi var helt enige om at få barn med vores første. Lige da vi havde fået hende, var der egentlig ingen af os der var sikre på at vi skulle have flere.
    Da emma så blev ca. ½ år blev jeg skruk igen og manden var slet ikke klar. Jeg lod det så ligge med ordene at han kunne tænke over det indtil emma blev et år.
    Da hun blev et år, spurgte jeg ham og der var han blevet enig med sig selv om at hun ikke skulle være enebarn, så vi gik igang med at lave nummer to.
    Kan bare huske frustrationen over hvis nu han ikke ville have flere, for jeg vidste bare at jeg ville have en mere.
    Nu har han dog smækket kassen i og vil ikke have flere, selv om jeg godt kunne nappe en mere. Accepterer dog helt at han ikke vil, da jeg fint lever med to børn.

Håber det bedste for alle jer tøser der venter på svar fra jeres mænd, det er frustrerende uanset om det er første barn eller nummer to

• #6   8. aug 2010 Tror ikke du ska tænke så meget over det. Henrik sagde det samme. At der skulle gå minst 2-3 år ved os. Men der gik ikke et år så kom han pludselig og sagde; hva siger du til hvis vi får sådan en.
    Jeg blev bare så glad for det var det jeg havde ønsket allermest. Følte at vi snart skulle opleve noget stort efter vi havde været sammen i så mange år. Vi havde på det tidspunkt været sammen i næsten 7 år og selv om jeg kun var 21 år så var det bare noget jeg ville da han spurgte. Jeg har nu lidt over 2 mdr tilbage til termin og vi glæder os..

Kommentér på:
føler aldrig han bliver klar :(

Annonce