{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
949 visninger | Oprettet:

drøm...og skruk...piv {{forumTopicSubject}}

har jo gået et stykke tid og diskuteret med mig selv om jeg overhovedet har lyst til en lille mere. sys at Danni (2 ½år) er en ok stor mundfuld lige nu hehe men alligevel gemmer jeg tøj, kravlegård og barnevogn, så er jo ik helt overbevidst om at han skal være enebarn...

i nat drømte jeg så (igen) at jeg var gravid og skulle til at føde.. og hold da op, nu er jeg ik i tvivl, jeg vil ha en mere !

Jeg vil så gerne planlægge en graviditet (blev gravid på p-piller), opleve glæden ved positiv test, ha gravid mave, mærke liv, selv fødslen ser jeg frem til..og til at se den lille baby, amme og putte.. åhr min dreng er bare pludselig så stor nu og alligevel er han lille... smiley

Men vi er først lige flytte sammen (igen - og 3 års dag i okt.) og har en dårlig økonomi da jeg efter 1 år stadig er arbejdsløs :(¨så Øv det passer slet ik ind, og det var ellers nu her jeg havde planer om at starte på en ny så der ik er for stor aldersforskel mellem dem... og nu aner jeg ik hvornår vi kan få den næste.. øv øv er sååååå skruk nu smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  drøm...og skruk...piv
  • #1   22. aug 2010 KENDER det der alt for godt.. Har heller ikke haft job i over 1,5 år (ink. barsel) - Og jeg brænder osse bare for a få en mere til næste år, men synes heller ikke vores økonomi passer helt til a få en lille mere. William har osse meget krudt i bagen så det ville sikker blive hård- Manden siger nej pt, igen fordi jeg ikke har job og han synes william er alt alt for lille.. men synes kun det er godt de er tæt på hinanden.. Og er sikker på vi nok skulle klare det hele ren økonomisk.. William skal stensikker IKKE være ene-barn !

Kommentér på:
drøm...og skruk...piv

Annonce