{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flyverdragt Hvilken????
  • #1   25. aug 2010 har hørt nogen herinde anbefale Reima flyverdragte, så vil derfor af den grund selv på udkig efter sådan en

• #2   25. aug 2010 Kom nu hjælp mig, ved virkelig ikke hvilken jeg skal købe den skal jo være slidstærk også.

Havde color kids sidste år, men den var pænt slidt sidst på vinteren.

• #3   25. aug 2010 vi bruger dem fra FRIENDS som kan købes i kvickly, min datter er 2 og er ude hver dag og den er på ingen måde slidt og de har os vundet bedst i test sidste år smiley

• #5   25. aug 2010 vil sige at den vi bruger koster 550 mener jeg og vi har vrugt den siden 2008 og min datter har aldrig været våd, men det vel os hvad man er til smiley .. Synes så ikke pris og kvalitet hænger sammen for vi har os haft en Hummel som extra og der var hun våd efter en halv time ude i sneen hvorimod hun slet ikke har været våd med dem fra friends selvom hun tit er ude en hel dag i vuggestuen smiley ..

• #7   26. aug 2010 Oliver har en fra Reima og så har han en fra lego smiley Vi er super glade for dem begge 2 smiley

• #8   26. aug 2010 Vi har droppet reima - da den ikke kan holde frederic varm (selv med 3 lag tøj), pga deres klovne facon.

Didiriksons... Grunden dertil er at de started ud i 1913 med at lave slidstærkt - vand og vindtæt overtøj til fiskere og andre ude folk. De har ekstra slidstærkt lag på numse og knæ'er. http://www.didriksons.com/collection.asp?c=2&typeId=&usageId=&systemId=&sizeId=4

Sidste år kørte vi både med didriksons flyverdragt og ski sæt + en reima flyverdragt.

Men i år bliver det didriksons og kun didriksons.

Historie
    1913 Julius og Hanna begyndte Didrikson en produktion af olie i Grundsund tøj. Her på spidsen af den vestlige kyst bælte , hvor Sverige møder Atlanterhavet , var behovet for den lokale fiskeindustri , og til stadighed forbedre de produkter , var det vigtigt at være tæt på brugeren.

I årenes løb gået mange historiske milepæle , som, når olien er erstattet stykker af gummi 1930:e Biggest gennembrud kom i 1947 , da svejsningen maskinen blev opfundet , der havde kapaciteten til at gøre tøjet vandtæt. Den første polyurethan materiale blev udviklet i 1981 og dette blev udgangspunktet for de store salg til almindelige forbrugere . Omtrent på samme tid udviklingen er startet af regntøj lavet af åndbart materiale og er revolutionerer markedet for regntøj .

Didriksons er stadig førende på markedet for funktionelle tøj. Kunder, herunder jægere, golfspillere , fiskere og aktive mennesker , men når flere af de rekreative fiskere , der har behov for moderne funktionelle tøj.

• camilla s
    camilla s Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 128
    #9   26. aug 2010 Vi har købt Lego til Lucas sommer og vinter, er i super god kvalitet. I år står valget mellem Lego og Molo, da jeg har forelsket mig i Molos regnbuefarvet flyverdragt.

• #10   26. aug 2010 Linda B...
    God smag- haha...
    Ej her hjemme havde vi sidste år både vinter jakke og flyverdragt fra didriksons. Og det står den helt bestemt også på i år.. De er virkelige holdbare, og ku holde min søn varm og tør- selvom han er ude hele dagen, og helst siddende i de største vand/sjap-pytter....

• #11   26. aug 2010 Maja L...

Jeps.. Elsker svenske ting - emmaljunga - scania vabis og didriksons..

Vi købte også en vinter jakke sidste år og efter 1 mdr købte vi bukserne til også. Flyverdragten havde vi købt i en str 90 - da den blev brugt som reserve - så den passer perfekt i år..
    http://www.didriksons.com/collection.asp?c=2&sizeId=4
    Vi har også fleece trøje og deres utrolig lækre handsker.

• #12   26. aug 2010 Hvis der skal sige noget- sys jeg dog de er lidt underlige i størelserne... Men det jo bare et prøve dem på barnet, så man ovre det...
    Men i hvert fald noget lækker overtøj de laver, også er jeg os vilde med deres designs...

• #15   26. aug 2010 Et lille råd, hvis du vælger at købe en dyr flyverdragt så prøv at kig efter den i udlandet, det kan godt betale sig.

• #16   26. aug 2010 (link fjernet)

Har fundet denne flyverdragt af mærket didriksons, syntes den ser ret lækker ud.

• #17   26. aug 2010 hvor køber i så sidriksons henne?? for jeg fatter da nada på den side der, både med hva de koster og hvordan man køber?

• #18   26. aug 2010 Vi købte den i inter sport.. Da det var sidste års model var den til halv pris... Det jo noget der dur...

• #19   26. aug 2010 Vi har også købt alt vores i intersport...

Kommentér på:
Flyverdragt Hvilken????

Annonce