{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
880 visninger | Oprettet:

arg ...hjælp {{forumTopicSubject}}

a så er nr 2 tand på vej igennem... den 1 kom frem den 25 og nu er den næste næsten igennem også... det går bare alt for stærkt... han er også blevet super god til at løfte sig selv op at stå hvis man holder hans hænder og blive stående længe smiley

nu kommer problemet...han vil IKKE drikke vand mere! i 2 dage har jeg ik rigtig ku få noget vand i ham, selvom jeg har puttet sukker i, i sutte flaske, drikkekop eller lille snapsglas(fra sp anmodning) så snart flasken nærmer sig ham så smiler ham og haps så bider han bare i den og holder fast, og hiver så lidt efter i den eller mine hænder og flap så kommer den ud af munden, det samme med suttekoppen den bider han også om... ved glas skynder han sig at skubbe tungen ud når vandet kommer så alt strømmer ud igen inden det når helt ind i munden....Arg hvordan får jeg vand i ham????? hvis det er mme i flaske er der ingen problemer....
louise og danni næsten 5 mdr


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  arg ...hjælp
  • #1   1. aug 2008 Du kan prøve at putte lidt rørsukker i, det gør så vandet er lidt mere sødt at smage på, eller bare lidt saft, ikke meget, bare så det lige smager af lidt..
    Ved ikke om det kan hjælpe og fik desværre heller ikke kigget hvor gammel han er.. UPS


  • #2   1. aug 2008 han er også begyndt at blive lidt pylret, vil helst være ved os og nægter at sove sin eftermiddags søvn selvom han er dødtræt og næsten ik kan holde øjnene åbne, så skriger og skriger han... hmm ved godt at tænderne kan gi lidt bøvl, men har mine tanker om det 19 ugers springet han er i nu...han er dog 20 næsten 21 uger nu..

  • #3   1. aug 2008 hvordan har han det med at ligge ned?? Er der noget at mærke på ham ellers? feks feber

  • #4   1. aug 2008 han vil gerne ligge lidt på legetæppet, feber er der ikke noget af. han græd igen meget da han skulle i seng i eftermiddags og var helt kogt op, men nu her til aften hvor han fik mad og sådan var der ikke noget og da han kom i seng, lå han og hyggede lidt med en bamse og sutteklud og sover nu igen... men ellers vil han gerne være oppe ved os og sidde eller stå...det er åbenbart lidt kedeligt bare at ligge hele tiden smiley

  • #5   1. aug 2008 han blir heller ikke stoppet med sukker!!! han har aldrig rigtig ville ha vand og det er fra sp selv der har sagt jeg skal putte lidt sukker i vandet såå. og jeg kan ikke se det skøre i at putte lidt sukker i vandet, så han vil drikke, så længe det er med måde... jeg putter jo ikke en spsk sukker i hvis det er det du tror.

Kommentér på:
arg ...hjælp

Annonce