{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
758 visninger | Oprettet:

bye bye natflaske - i en fart! {{forumTopicSubject}}

victor er lige knap 15 mdr og jeg har her den sidste månede gået og luret lidt over hvordan vi sku sige farvel til natflasken. så her i forgårs da jeg sku til at lave den, fandt jeg til min store skræk ud af at jeg havde glemt at købe mme!!!! og jeg havde heller ingen almindelig mælk - ringede sågar til 2 underboer og ingen af dem havde mælk:(
jeg tænkte ohh shit hva gør jeg nu. jeg hældte så vand i flasken lagde ham som han plejer og gav ham den, han havde et meget forundret udtryk i ansigtet ved første tår, men ellers røg det gladeligt ned og har gjort det siden.

sys det er vildt at det sku være så nemt, havde regnet med skrig og skrål...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bye bye natflaske - i en fart!
  • #1   1. aug 2008 haha ja så nemt kan man narre en smiley
    det var altid noget at han var ligeglad. jeg fårstår ikke rigtig det der med at folk giver deres børn flaken med i seng når de skal sove ??
    er der en grund til det, det må ødelægge deres tænder af eller sån, selvom det kun er mælk ??


  • #2   2. aug 2008 victor får flasken med seng da han næsten falder i søvn mens han drikker den og jeg læser historie. det gir ikke huller da jeg før han får den børster hans tænder og det gir ikke huller når han drikker det af en gang. det gir derimod huller hvis de render rundt med flasken hele tiden da tænderne så er under syreangreb konstant og ikke over engang hvis du forstår og det er både med mælk, saft, cola og den slags.

Kommentér på:
bye bye natflaske - i en fart!

Annonce