{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.220 visninger | Oprettet:

Hjælp ang. putning om aftenen {{forumTopicSubject}}

Godmorgen piger..

Ja Natasja driller mig sådan når hun skal puttes om aftenen, ved snart ikke hva jeg skal stille op.

Hun er så træt og jeg putter hende og så sidder jeg nede ved siden af hendes seng til jeg tror hun sover. men hver eneste gang jeg så går ud vender hun sig om, sætter sig op og til sidst stiller sig op.. Hva pokker skal jeggøre. så sidder jeg der igen til jeg tror hun sover men så lige så snart jeg går gør hun det igen:S Skal lige sige det ikke er hver dag hun gør det men det er ofte efter hånden og nogen dage behøver jeg ikke sidde nede ved hende.Men igår døjede jeg med hende to timer:S og endte med jeg måtte ta hende med ind til os og så gik jeg osse i seng for at være sikker på hun ikke vågnede igen:S

Hva pokker skal jeg stille op?

Knus mirjam

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp ang. putning om aftenen
  • #1   7. sep 2010 Det problem har vi oz haft med Marc, og har det stadig sommetider, men jeg er begyndt at putte ham, og så står jeg foran døren og ligger ham i seng igen, og det må vi blive ved med til han sover..

• #2   7. sep 2010 det prøvede jeg osse men efter de to timer orkede jeg bare ikke mere.

• #3   7. sep 2010 Nej det kan jeg godt forstå...

• #4   7. sep 2010 ja nu er hun så noget den fase stakkels dig det er så skide hårdt..
    men nu har hun fundte ud a du tag heb´nde op så nu bliver det endu hårder .. det er en kamp de tag i perioder og der er ikk andet a gøre ind a blive ved med a putte hende og sige go nat og så trække tiden længere og længere inde du går ind til hende igen man plejker i starten a komme efter2 min og så 5 min så hun ved du er der men hun bliver ikk taget op og hos nogen tag det et par dage a finde uda og andre kan det tage op til 14 dage oz nogen gange med skrig og skrål.. men det er vigtigt a holde fast ellers ender det med jo ældre hun bliver jo længere ska du sidde der ..

blev hos min første ind til hun faldt i søvn og jo ældre hun blev jo længere sku jeg sidder der .. men nr 2 fik vi det råd a en fam rådgiver og det hjalp efer et 3 til 4 dage.. nu er hun 3 og har lige haft en periode på 3 uger med det samme men nu ku hun jo selv stå ud a sengn så det var hårdt det var lige 3 uge hvor en puttning tog 4 timer:)

• #5   7. sep 2010 Lykke: helt enig i din måde at putte på.... sådan forgår det også herhjemme :0)

• #6   7. sep 2010 ja vigtigt som lykker skrive faste rutine hvor det er det samme i gør det giver tryghed og bliver forbundtet men a nu er det nat..

• #7   7. sep 2010 jeg ville bare ligge hende i min seng fra starten smiley

• #8   7. sep 2010 Her der får Ida Cecilie børstet tænder - så får hun tjekket bleen og får sin natflaske .. Så bliver hun puttet i sengen og får et godnat kys . Så siger vi godnat og går ud af værelset ..

Og så bliver vi ved med at lægge hende ned - vi siger ikke noget når vi er på værelset - kun et godnat når vi går ud igen .. Og det virker da her ... smiley

• #9   7. sep 2010 Tak for jeres svar. kan godt se jeg nok er nød til og skal ha lavet en helt fast rutine..

• #10   7. sep 2010 Laura
    det er meget usundt for tænderne at de ikke bliver børstet efter natflasken

• #11   7. sep 2010 Ditte

Jeps - det ved jeg .. Men hun er så træt når hun har fået sin natflaske .. Og hvis vi så løfter rundt på hende og børste tænder efter . så sover hun ikke ... Men hun er snart 14 mdr - så nat flasken skal hun jo også snart af med smiley

Kommentér på:
Hjælp ang. putning om aftenen

Annonce