{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.071 visninger | Oprettet:

hjælp mig :( {{forumTopicSubject}}

hej alle mødre. jeg har en datter på 11 måneder sammen med min kæreste . nu skal på ferie nu her vi rejser lørdag nat til kreta . laura (vores datter) bliver hjemme den første uge for at mig og kæresten kan pleje vores forhold så kommer svigerfamilien med hende der ned efter den uge og vi har så en uge sammen og rejser hjem. har pakket hendes ting da jeg gjorde det tud brølede jeg . har intet kunne hele uden andet end at ligge med hovedpine tror det er fordi vi skal afsted. hvordan overlever jeg lige at skulle sige farvel til laura og komme oven på og nyde den ferie. kom med nogle gode råd:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp mig :(
  • #1   9. sep 2010 stavefejl og taste fejl er gratis smiley

  • #2   9. sep 2010 altså hun er har prøvet nogle gange at blive passet bare en nat . og en gang en hel weekendt . da vi hele tiden fra start at det vil gøre alt meget nemmere at hun bliver passet engang imellem.
    men ja er første gang det er en hel uge og + hun skal ud og flyve for første gang med hendes farmor og farfar . de har fløjet mange gange så er rimlig tryk ved hun skal med dem. men tænker bare der kan jo ske så meget.. jeg ved hun kan mærke der er noget galt desværre . forsøger og kæmper virkelig for at hun ikke skal kunne mærke jeg er ked af det . men kan nok ikke undgåes. græder ikke foran hende . kan jeg heldigvis styre . smiley


  • #3   9. sep 2010 nu var victor godt nok 17mdr da jeg rejste til udlandet i en uge uden ham (studietur) og han var også hjemme i vante omgivelser med farmand, så det er jo ik helt det samme. og det var super hårdt og sige farvel, men jeg nød alligevel tiden (og friheden hehe) selvfølgelig savner man, men ved jo også de har det godt derhjemme og vi snakkede også dagligt i tlf (ik at han havde det store ordforråd men det hjalp) selvom jeg fældede en tårer eller 2 bagefter smiley

  • #4   9. sep 2010 Tjae det jo svært for andre at hjælpe, alle har jo forskellige følelser med hensyn til sådan noget.
    Jeg kunne ikke rejse 1 uge væk fra mit barn, hverken 11 mdr, eller 2 år som min bliver søndag. Men sådan er jeg bare, så jeg kan da græde næsten bare ved tanken. Jeg kan slet ikke undvære min datter i 1 uge, slet slet ikke .


  • #5   9. sep 2010 Ved ikke rigtig hvad du kan gøre for jeg kunne eller ville ikke gøre det hehe smiley Ikke ondt ment, vie r alle forskellige.

    Men du må jo bare prøve at holde fast i din beslutning om, at det er det beste for jer alle sammen i sidste ende, at i tager afsted og får kærestetid og ro og dermed mere overskud til jeres datter når i ses igen..


  • #6   9. sep 2010 shila: vi har netop valgt en uge for os selv fordi vores forhold virkelig trænger til det . der er sket en del efter laura er kommet til verden .

    anna: hvis jeg havde valgt skulle hun heller ikke blive hjemme smiley

    carina: jeg er også sikker på det hele nok skal gå og at det bliver godt for os alle 3. men en uge 8 lange dage uden min datter .


  • #7   9. sep 2010 jaah. det er rigtig er bare glad for at få af vide det ikke kun er mig der er pyller. min mand griner lidt af mig. hehe .

  • #9   9. sep 2010 har fået af vide af mange at det er bedst sådan her. hehe os fordi jeg har MEGET fly skræk så syntes hun skulle flyve med nogle der ikke var første gang så hun måske ved det ikke er farligt og istedet for at gå hele den første uge og tælle ned til de tager hende med hjem . tror jeg det er bedre at gå og glæde sig til at hun kommer.

  • #11   9. sep 2010 ja tror da også jeg får det bedre efter en dag eller to der nede. hehe .
    men ja har det meget hårdt lige nu får ikke meget søvn. hehe og når noget går mig på går det også i min mave og hoved. så kan ikke rigtig så meget har lidt haft en lille hjerne rytelse som jeg ikke ved om der er ovre for ved ikke om det er pga den jeg har hoved pine eller pga jeg tænker for meget på ferien . hehe det er sku ikke nemt. også derfor det er sidste gang vi ikke har hende med hele ferien det her vil jeg ikke udsætte mig for igen smiley


  • #12   10. sep 2010 Vinnie det er hårdt den første dag anden dag finder man ud af hvor dejligt det er at man kun skal tænke på sig selv og kæresten og inden man ser sig om så er de dage ovre. Man kan bare rende rundt og være nyforelsket og gøre lige det man har lyst til for man har jo kun sig selv og kæresten at tage hensyn til. vi gjorde det samme for 2½ år siden jeg troede jeg skulle dø væk fra mine 3 dejlige børn og andre der skulle passe dem ej det kunne jeg ikke klare tanken om men efter jeg har været af sted må jeg erkende det er så dejligt at prøve den frihed det giver. Men de sidste to gange vi har været af sted har det været med alle 3 børn det er nu også hyggeligt men pu ha det er slet ikke det samme.
    Rigtig god ferie


  • #13   10. sep 2010 betina mange tak smiley håber også det bare lige er de første dage. og er sikker på det bliver en rigtig god ferie . der er jo så meget at opleve og lave smiley hehe så håber du har ret i at det bare lige er de første par dage .

  • #14   10. sep 2010 ej nu holder i der er dælme ingen børn der tar skade af at undvære mor og far så længe det ikke er noget der sker ret tit og både børn og forældre har da brug for at få ladet deres batterier op. Min søn bliver aldrig passet han er i børnehave maks 3/4 gange om ugen af 4 timer resten af tiden er han ved mig, jeg syntes sku det er okay at sige nu skal vi pleje forholdet så mor og far kan være lykkelige sammen heller det en mor og far ikke kan enes eller man skal leve uden eneten mor elle rfar fordi de ikke kunne finde ud af at pleje forholdet i tide

  • #15   10. sep 2010 Enig med Linda .
    Ja et barn har godt af mor og far for overskud.
    Men et barn på 11 mdr kan sgu ikke have godt at at dets forældre rejser væk 1 uge. Desuden ville jeg ikke for overskud af det, for ville savne mit barn så inderligt hver dag. Heldgivis, for det da unaturligt hvis man ikke savner sit barn.

    Jeg synes det noget mærkeligt noget, hun er kun 11 mdr ?

    Ja altså i min verden er det helt forkert. Forstår ikke nogle kan gøre det.


  • #17   10. sep 2010 Enig med anna.. 11 måneder... puuuh.. Min dreng er 11 måneder, Det er godt nok tideligt at skulle undvære mor og far en hel uge. Det er ikke passende efter min mening! Men god rejse...

  • #21   10. sep 2010 der er da heller ikke nogle der snakker om forholdet er ved at gå i stykker men at det trænger til at blive plejet og en lille ferie til Kreta uden datteren de første 7 dage og så kommer hun der ned på ferie sammen med farmor og farfar og der står mor og far med åbne arme og tager imod. det kan jeg sku ikke se problemet i.
    og gu savner man da sit barn når man er væk fra det men savn er en god ting


  • #23   10. sep 2010 hold fast mand håber sku du har pudset din glorie linda

  • #24   10. sep 2010 du må dælme være den mest perfekte person på denne jord

  • #29   10. sep 2010 hvorfor er det lige man ik må være ego nogle gange bare fordi man er blevet mor??? den linie må jeg da have sprunget over da jeg læste nu er du mor her reglerne hæftet!

    jeg fortryder ik jeg i et egotrip valgte og pleje mig selv og mit sociale netværk og tror ski ik victor led nogen nød af og være alene med farmand (haha men det gjorde farmand og fandt ud af hvor hårdt det faktisk er og stå for alt 24/7 så mor her fik en masse respekt og hjælp efter hun kom hjem og som stadig hænger ved:) og victor lever da i bedste velgående.

    så længe man selv og barnet er trygt ved hvor det er, så tror jeg altså ikke det efterlader nogle varige men, hverken hos forældre eller børn smiley

    og så er der jo den ulighed man bare kan fise hjem igen hvis man ik kan holde til det alligevel smiley


  • #30   10. sep 2010 hold da op. altså nu skal jeg lige se om jeg kan få svaret på det hele . var sku meget at læse på engang .
    først jeg stoler 100% på min mor og far som sammen med svigerfamilen skal finde ud af at have hende den uge . vi har et tæt forhold til mine forældre og laura elsker dem. min mor har passet børn i ca 25 år så hun ved 110% hvad hun laver . og lauras dagpleje mor er så super sød stille og rolig. hun skal jo stadig i dagpleje for at det hele ikke bliver uvandt . vores forhold fejler intet . hvertfald inetet unormalt . man skal ikke være ening om alt i et forhold og der skal være plads til at skændes. men vi gør det for at finde den ny forelsket igen . da jeg efter at have født laura ikke lige kan finde den overskud endnu. går meget bedre og skal nok komme igen . men det er ikke for vi er ved at gå fra hinanden . overhoved ikke. tror jeg aldrig vi gør. (man skal godt nok aldrig sige aldrig) hehe. jeg tror ikke på det skader laura kender min datter. hun nyder at være hos hendes bedste forældre.
    en spurgte om de ikke kunne komme der ned efter 4 dage . det kæmpede jeg for at finde en rejse hvor man kunne men det var der bare ikke . æv ellers havde vi gjordt det . dejligt i lige fik vendt den negative stemming . ellers havde jeg straks slettet denne tråd da det ikke var meningen . håber jeg fik svaret på det meste . smiley ellers må i lige skrive smiley

    nåh ja skal lige huske 1000 TAK FOR HJÆLPEN ALLE SAMMEN .
    er bare super glad for jeg igen kan sige det er altså normalt at tude ligge søvnløs osv. smiley


  • #31   11. sep 2010 jeg er faktisk også meget rolig vi afleverede hende her kl 7 og har da lidt ondt i maven om det., men vi har lige spillet bingo så vi havde noget andet at tænke på. men det kommer nok når vi begynder at ligge mærke til der er meget stille. har jo også min dejlige dreng (hund) som er blevet hentet. så nu er det bare mig og min mand.

  • #33   26. sep 2010 så er vi kommet hjem fra ferie og det gik super godt vi nød det rigtig smiley

Kommentér på:
hjælp mig :(

Annonce