{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan sove jere baby
  • #1   4. aug 2008 nogle babyer vil kun sove på mors og fars mave, det ville mercedes kun den første måned. Der fik hun mad og lå og blev nusset og så boblede hun. Efter 1. måned fik hun det ritual at vi legede lidt, fik et godt måltid, hænger lidt på armen og bøvser mens jeg nynner lidt, når hun så er bøvset af, bliver hun lagt i vuggen. tændt for stille musik, sut i munden og bamse i armen og så går der max 5 min så er hun i drømmeland.

  • #2   4. aug 2008 lad hende græde.
    Min datter ville heller ikke sove da hun var lille (vil hun stadig ikke) jeg lod hende grade så gik jeg indtil hend et par gange og gav hende sutten til sidst faldt hun i søvn og eftr jeg havde gjort det i nogle uger holdte hun helt op med at grade , indtil hvor hun blev ældre og kunne hoppe over så nu har vi bare problem nr. to heheh


  • #3   4. aug 2008 jeg bruger næsten mellem 2-4 timer på at få ham til og falde rigtigt i søvn træls bare i aften lagde jeg ham kl 20 han sover ikke endnu

  • #4   4. aug 2008 batmussen hvor meget sover han til dagligt og hvor gammel er han , det lyder da helt vildt

  • #5   4. aug 2008 christina

    han er lige blevet 21 uger gammel
    han har ellers været rimelig god til at falde i søvn selv eller med lidt hjælp og svøb men de sidste par mdr nægter han at sove om aftenen har prøvet alt svøb,både lade ham falde i søvn i armene og ligge ham inden han falder i søvn han vågner indenfor 5-15 min og græder har prøvet at trøste i liften hjælper ikke han bliver endnu mere ked af det og skriger så meget at han ikke kan trække vejret.
    har prøvet med stofbleen virker kun max 5 min så græder han igen

    jeg vil ikke lade ham græde sig i søvn

    jeg har prøvet at lade ham ligge i nogle min og se om han køler af og sover men næ nej han skriger endnu mere.
    han falder til sidst i søvn af udmattelse

    kun et virker og det er at lade ham ligge og sove på en de første timer ellers ikke
    efter midnat er der aldrig noget stort set
    han vågner bliver ammet lagt tilbage i liften og sover videre uden problemer aner ikke hvad jeg skal gøre sp ved det heller ikke
    problemet er ikke så stort om dagen
    han sover ikke så meget om dagen mere


Kommentér på:
hvordan sove jere baby

Annonce