678 visninger
|
Oprettet:
hvordan sove jere baby {{forumTopicSubject}}
hejså
jeg synde min datte er blev svære tog ligge i seng, de kan tage op til en itme før hun fald i søven og der har hun grædt lidt!
har i nogel forslag!
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 58 Svar: 204
mar 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 339 Svar: 5.489
Min datter ville heller ikke sove da hun var lille (vil hun stadig ikke) jeg lod hende grade så gik jeg indtil hend et par gange og gav hende sutten til sidst faldt hun i søvn og eftr jeg havde gjort det i nogle uger holdte hun helt op med at grade , indtil hvor hun blev ældre og kunne hoppe over så nu har vi bare problem nr. to heheh
mar 2008
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 41 Svar: 361
mar 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 339 Svar: 5.489
mar 2008
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 41 Svar: 361
han er lige blevet 21 uger gammel
han har ellers været rimelig god til at falde i søvn selv eller med lidt hjælp og svøb men de sidste par mdr nægter han at sove om aftenen har prøvet alt svøb,både lade ham falde i søvn i armene og ligge ham inden han falder i søvn han vågner indenfor 5-15 min og græder har prøvet at trøste i liften hjælper ikke han bliver endnu mere ked af det og skriger så meget at han ikke kan trække vejret.
har prøvet med stofbleen virker kun max 5 min så græder han igen
jeg vil ikke lade ham græde sig i søvn
jeg har prøvet at lade ham ligge i nogle min og se om han køler af og sover men næ nej han skriger endnu mere.
han falder til sidst i søvn af udmattelse
kun et virker og det er at lade ham ligge og sove på en de første timer ellers ikke
efter midnat er der aldrig noget stort set
han vågner bliver ammet lagt tilbage i liften og sover videre uden problemer aner ikke hvad jeg skal gøre sp ved det heller ikke
problemet er ikke så stort om dagen
han sover ikke så meget om dagen mere
hvordan sove jere baby