{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.154 visninger | Oprettet:

Skrønen PASSER! {{forumTopicSubject}}

-Indtil videre i hvertfald!

kan i afblæse den eller bekræfte den?

Og jeg er SÅ overbevist, for jeg har aldrig troet på skrøner eller overtro. Min mor har altid troet på det overtroiske, clairvoianter og sten og lign selvom hun aldrig har haft sådan noget i huset og kinesiske kalendre for hvad køn det blev, som jeg så aldrig har delt med hende da jeg aldrig har troet på det og har sagt jeg syntes det var noget værre vås. Og nummerologer -nej.

Derfor en dag da hun sagde til mig fordi jeg undrede mig over at jeg ingen kvalme havde og ikke har haft det på noget tidspunkt, eller kastet op, så sagde hun at man sagde at når man ikke havde haft kvalme så fik man en dreng og når man havde kvalme fik man en pige.
Tænkte at det også var vås.

Min veninde der havde vild kvalme og skal føde nu om 1½ måned sagde at hun vidste hun fik en dreng for det havde hende og hendes kæreste regnet frem til, så der passede det ikke. Men så kunne hun endelig få kønnet at vide og hun fortalte lidt skuffet at de sagde det blev en pige -så passede det alligevel der.

En dag sad jeg med en kvinde på 40 år jeg kender og snakkede om graviditet, hun sagde at det jo ikke var alle der fik kvalme så jeg skulle ikke tænke der var noget galt. Hun havde jo aldrig selv haft det.
Da jeg kom hjem kom jeg i tanke om hvad min mor sagde og kom i tanke om at hende kvinden jo også kun har drengebørn!

skrev og fortalte det til min veninde, de underlige sammentræf, så hun sagde jeg skulel vente et øjeblik, hun syntes det var underligt så hun ville lige ringe til sin mor og høre hende om hun havde. Min veninde har en storebror og en lillebror, og hun vendte tilbage til mig og sagde at det var ret mystisk men at hendes mor sagde at hun kun havde kvalme da hun ventede hende. wow.

min mor fik en pige for 3 mdr siden og hun kastede ligeledes op dagen lang de første 4 måneder.

en veninde mere der lige har født en pige havde også kvalme. en anden der har en dreng og en pige havde kun ved pigen også, og igen en veninde mere med en pige på 2½ år havde også kvalme

jeg er ret overbevist om jeg får en dreng, for jeg har undersøgt mange flere steder og det har passet i ALLE tilfældende, ikke en har slået fejl. Nogen havde kun ganske lidt kvalme men havde da kvalme og fik en pige.

mine forældre som har 3 piger og en dreng der havde min mor også kun ved os piger.

Hvad med jer? får jeg en dreng? gud det blev langt..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skrønen PASSER!
Kommentér på:
Skrønen PASSER!

Annonce