{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så kom dagen :-(
  • #1   18. sep 2010 Jeps.. Min kæreste er også afsted på kurser nogle gange.. Første gang var jeg næsten grædefærdig, men det var skønt at have tid til veninderne og virkelig savne ham og glæde mig til at se ham igen.. Det er rigtigt sundt at savne hinanden og når han så kom hjem var vi begge nærmest helt nyforelsket smiley

  • #2   18. sep 2010 Ja det er sundt at savne, men også SÅ hårdt syntes jeg smiley Og de skal ud og spise med kunder og sårn og aftenen og arbejde hele dagen , så vi ved ikke engang hvor meget vi kommer til at snakke sammen..

  • #3   18. sep 2010 Vi ringede også kun sammen om morgenen inden han ska spise morgenmad og inden vi gik i seng.. Det er rigtig hårdt ikke at have den hjemme..

  • #4   18. sep 2010 Kæresten arbejdede i en uge i kbh for nogle uger siden. fuuuuck det var hårdt. men jeg "flyttede" hjem til min mor i mens, fordi jeg b.la hader at være alene.
    også sms'ede kæresten og jeg og sådan og snakkede i fon.
    såååh


  • #5   18. sep 2010 Det er jo bare mega dyrt at sms`e til Tyskland smiley

  • #6   19. sep 2010 Min kæreste har nu været i usa i 3 uger, pga dødsfald i den familien.

    ... prøv at være alene med 16mdr gammel barn, gravid, med fuldtidsjob og hund og bo på 3.sal uden elevator.... savner mest hans hjælp. har ikke tid til at savne hans kærlighed.. for så snart jeg har lagt sønnen i seng om aftenen, går jeg omkuld.

    Vi skyper ca. hver anden dag omkring middagstid i en 30min. Der er 9 timers tids forskel, så fry kræver lidt timing, men så skriver jeg mails til ham i løbet af dagen. det er godt og sundt at savne og giver én rig chance for at udtrykke på skifte, det som man ikke lige får sagt face to face når man er sammen. Han kommer tilbage til danmark om en uge
    .. Hvis de altså lukker ham ind.. imellemtiden er hans opholdstilladelse nemlig blevet afvist igen igen.. jeps, bare fedt at finde en mand fra udlandet og få 2 børn med ham ;-S

    du klarer snildt 11 dage. se positivt på det smiley


  • #7   19. sep 2010 11 dage?? Det går hurtigt.. Bare lad være at tænke så meget på det og fokuser på noget andet smiley
    Jeg har været vant til at undvære manden i næsten 3 mdr ad gangen.. smiley



Kommentér på:
Så kom dagen :-(

Annonce