{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
927 visninger | Oprettet:

Slut med skrigture {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne fortælle om en oplevelse, som forhåbentlig kan hjælpe andre også.

Vi har haft problemer med skrigture i lang tid. Og vi har prøvet forskellige ting, i vores kamp mod uro og skrig, har jeg droppet amning. Vi har været til zoneterapi og begge dele har da hjulpet lidt. Men da vi for to uger siden tog til bornholm, for at besøge min svigerinde, skreg han helt vildt igen. Så voldsomt at han nogle aftner skriger sig selv i søvn, altså falder nærmest om af udmattelse.

Hold op det har været hårdt for forholdet og mit moderhjerte at se ham skrige så meget. Han blev helt rød i hovdet, tårer løb og han skreg næsten til han ikke kunne få luft smiley !

Nå men min svigerinde har haft lignende problemer med sin datter der er en måned ældre. Hun kom også på flasken og de forsøgte en masse ting- desværre forgæves.
Lige indtil de fik prøvet en kineselog. Hun fortalte at hun havde ligget og haft sin datter på maven, mens hun fik zoneterapi. Han havde ikke rørt tøsen! jeg syntes det lød lidt hokus pokus og tænkte, tro kan flytte bjerge.
Men hun sagde det havde virket og jeg kunne jo se at pigen var blevet en helt anden. Glad og social, skriger slet ikke mere

Så da vi var derovre og Adam skreg, forslog hun at vi prøvede det samme. Jeg var meget skeptisk og det kostede 350 kr og hvad så hvis det ikke hjalp. Der var mange tanker, men den sidste aften inden vi tog hjem, kørte vi et smut til kineselogen.

Det var den mest syrede oplevelse jeg nogen sinde har haft.
Jeg lå på en briks og ham her Birger vippede med mine arme og ben og kunne så fortælle, at jeg havde rygproblemer og havde haft bækkenløsning under graviditeten! smiley
Allerede der fangede han godt nok min opmærksomhed.
Nå men jeg fik så zoneterapi for de ting han fandt.

Derefter kom Adam op på min mave og så vippede han igen med mine arme og ben. Han fortæller så at Adam har problemer med tyndtarmen, men ud over det er stærk og rask. Han giver så mig zoneterapi for Adams problemer, mens Adam ligger på min mave.

Så sker det mærkeligste, når Birger trykker på de punkter på mine fødder, begynder Adam at skrige. Ikke bare lidt- sindsyg meget! Jeg måtte virkelig lægge bånd på mig selv, for ikke at rejse mig og tage Adam op og trøste. det var virkelig hårdt at se på. Skævede til svigerinden og spørger om hendes datter også skreg sådan- det gjorde hun.

Puha... altså.
Nå men når Birger stopper med at trykke stopper Adam med at skrige. Det var så mærkeligt og jeg fatter stadig ikke en hat smiley

Bagefter siger han at nu vil Adam nok være meget træt og behandlingen fortsætter med at virke i et døgn. Adam er helt stille og sutter på sin sut smiley
Vi kører hjem igen og straks falder Adam i søvn. Jeg lyver ikke, han sov i et døgn!! Han vågnede lige og sagde hej, fik mad og ren ble og sov så igen. Det var helt vildt.

Og der gik et par dage, som min svigerinde også havde sagt. Jeg begyndte at tvivle, det havde jo ikke virket. men min kæreste påpegede at vi nu kunne trøste ham, han skreg ikke sig selv i søvn mere... Men efter en to-tre dage var det slut.

Han har ikke skreget siden!!!!
Det er så vildt. Han er bare glad og rolig. Han græder kun når han er sulten eller træt. Og det er jo helt normalt. Vi kan trøste ham, give ham mad eller putte ham, så er alt godt igen.

det er en helt ny verden og jeg kan ikke forklare hvordan det kan lade sig gøre. Men jeg må tilslutte mig min svigerinde. Hvad end ham Birger gør, så virker det.

Det kan kun anbefales. jeg er så lykkelig for at vi tog derud smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slut med skrigture
Kommentér på:
Slut med skrigture

Annonce