24. mar 2008 Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 2 Emner: 326 Svar: 3.400
er ved a få røde knopper line.. {{forumTopicSubject}}
er virkelig ved a være godt træt a line 3 år lige for tiden hun bliver ved med a sige det samme om og om igen hvis hun vil noget og man siger nej idag havde jeg sagt nej til hun måtte få en is fordi hun blev ved med a med rive den lille killing i halen og igår blev hun ved med a spørge om hun måtte få is selv om vi ikk havde nogen og i starten prøve man jo det bedste man kan med a forklare men hun bliver ved og ved og bliver med a blive mere sur over man ikk gir sig og hvis man lige undeholder hende ska hun ha et eller andet eller vil et eller andet.. som hun hun endlig ikk gider alligevel ..
her de sidst 2 dage er jeg begyndt a sende hende på værelset når hun bliver ved med a stille det samme spørgsmål ved godt det ikk er det rigtige a gøre men ska bare ha hende og mig væk fra hinanden men så står hun og råber det samme spørgsmål ellers starter hun forfra lige så snart hun kommer ind .. og det er hele døgnet og for tiden kæmper vi oz en kamp med a få hende til a sove om natten for hun bliver puttet kl 20 og sover og så vågner hun midt om natten og vil ikk i seng i nat sov hun fra 20 til 23 stod op kl 2 og sov faktis først kl 12 30 til middag og hun er bare overgiret.. så HJÆLP hva gør jeg for er virkelig ved a gå ud a mit goe skind.. og syntes det er så ærgeligt for vi har lige haft en rigtig go periode hvor vi bare har hygget og nu hun så vendt 180 grader..
mar 2008
Følger: 62 Følgere: 63 Emner: 358 Svar: 3.901
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 2 Emner: 326 Svar: 3.400
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
For hver gang hun eten starter forfra, eller fortsætter når hun kommer på værelset, startes tiden for time outen forfra.... giv hende 1 min pr år hun er i time out...
mar 2008
jun 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 66 Svar: 1.049
mar 2008
Ved min søster som har en datter på 9 , da de begyndte på time out var det på en stol , men tøsen var jo smart så hun skulle jo tisse og var tørstig hver gang hun sad der .. det endte så med at time out blev på toilettet , så kunne hun tisse og hun kunne tage vand fra hanen hehe
jun 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 66 Svar: 1.049
mar 2008
mar 2008
ved godt værelset ska være hyggeligt men vi siger til hende når hun ikk kan finde ud a a være sammen med oz andre så må hun lige lege lidt her så det ikk rigtigt bliver en straf men et fri rum for oz alle så hun slipper for skæld ud og vi lige kan trække veret ..
grinte lidt a det med a tisse for i dag da jeg havde sent hende ind blev hun jo ved a gå ud og jeg følte hende tilbage .. der jeg så kommer tilbage fra køknet står hun 3 skridt ude gra væreslet og havde tisset på gulve jeg sku jo tisser siger hun så .. så tror det er hendes næste træk for hun sætte oz hele tiden fingrene på fjernsynet og vi siger det må du ikk i dag havde hun så en fod på istenen og vi siger nej og hun svare det er ikk fingerne he he..
hva gør jeg om natten når hun står op ska jeg så gi hende time out et andet sted for vi følger hende jo pænt tilbage igen og det kan tag sin tid..
sonne mener du når hun står og råbe det samme spørgsmål ska tiden så starte forfra eller først når hun spørg om det samme igen når hun kommer ind?
idag fra kl 1430 har hun spurgt om det samme om isen og nu er den 1736 og hun spør endnu..
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
Det er hårdt at blive ved med at følge hende på skamlen, men det virker umiddelbart rigtig effektivt....
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
mar 2008
mar 2008
det var mest da hun var mindre vi brugte den med tid nu det bare til vi alle lige er faldte til ro og for det meste er hun bare gået igang med a lege så det er ikk altid hun heller sådan hun vil ud igen når vi kommer ind til hende,,
er ved a få røde knopper line..