1.002 visninger
|
Oprettet:
Mette " Nu mor til en dejlig dreng" + ny spirre E
17. maj 2008 Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 28 Svar: 169
17. maj 2008 Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 28 Svar: 169
str sko {{forumTopicSubject}}
hvad str sko, bruger en gennemsnits baby i sit første par sko, den er ikke kommet til verden endnu, men ja har siddet og kigget divs sko og jeg vil ikke give 500-600kr for bundgaard/ecco og lign mærker, men ser så man kan få sidste års model i bundgaard til 200kr hvilket jeg synes er fair nok, men men men, hvad str skal man mon købe aner intet om baby str i sko
feb 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 281 Svar: 1.653
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 261 Svar: 1.278
Dermed ikke sagt at man ikke må/kan købe sko på nettet men for dit barn skyld så prøv skoene på i en butik først.
Det ville være frygtelig for de små fødder at komme ned i et par for små sko, bare fordi de var billige på nettet.
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
min datter har meget brede fødder men har en veninde hvis datter har utroligt smalle fødder og de ville slet ikke kunne bruge samme fodtøj.
Babyer der er så små har slet heller ikke brug for sko. Der er det bedre med et par søde sutsko til at holde varmen i stedet for allerede at putte tunge sko om deres små fødder.
Tror min datter fik sit første par sko da hun var 7-8 mdr. Da hun rejste sig op af ting da hun var 6 mdr syntes jeg ikke det var nødvendigt endnu. Først da hun begyndte at stå op udenfor.
man kan også købe lædersutsko, de kan godt ligne sko lidt
dec 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 99 Svar: 812
jul 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 41 Svar: 1.163
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 20 Emner: 186 Svar: 2.352
og så lige en anden ting, jeg vil aldrig gå så langt at jeg ville nægte og give 500 kr for et par sko til min datter.... hun skal have det bedste af det bedste....
vi var dog så heldige sidste år,at vi fandt et par kenndy sko til vores datter, der kostede 300 kr og var en forårs sko ting...
så de findes både i den dyre og billige ende.....
her iår prøver vi så et par vintersko fra Deichmann, og så må jeg se om de holder. det er ikk fordi at jeg ikk vil gå ud og købe de dyre, men kunne bare ikk stå for dem hehe
sep 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 7 Svar: 84
Han har rejst sig op ad alt ting i 1½ mdr ca men har ikke købt sko til ham da han ikke kan gå endnu og jeg mener ikke han får behov for det før.
str sko