{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
778 visninger | Oprettet:

!!
!!
Følger: 1 Emner: 105 Svar: 355

Et spørgsmål... {{forumTopicSubject}}

Jeg har termin den 4 november... så langt så godt.. Så er manden blevet inviteret til rasmus seebach koncert med hans arbejde.. uden ledsager... Jeg har arrangeret tøse aften med min kusine med ALT... det bliver super hyggeligt.. og jeg har en barnepige..

Nu er en mine veninder tændt af og det kan han ikke tillade sig så tæt på min termin..
Jeg havde gjort nøjagtig det samme hvis han var højgravid smiley
Hvad siger I

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et spørgsmål...
  • !!
    !! Tilmeldt:
    apr 2010

#2   1. okt 2010 Undskyld... det skal han den 30 oktober...

• #3   1. okt 2010 Jeg ville ikke bryde mig om det hvis min kæreste valgte at gøre det.. Men hvis du er tryg ved det, så kan jeg ikke se noget problem i det.

• !!
    !! Tilmeldt:
    apr 2010

#6   1. okt 2010 Og aftalen er at han ikke drikker så han selv kan køre hjem...

Har lidt svært ved at se hvad der skulle ske.. jeg kan have født.. jeg føder måske 14 før.. 14 senere.. Og min kusine skrev om jeg ikke ville holde hende med selskab den weekend... så jeg er da godt dækket ind..

• #7   1. okt 2010 Jeg synes sagtens man kan.. ALtså det er jo ik fordi du sidder alene hjemme og triller tommelfinger og der ka ske dig alt muligt hvor du er alene.. Han har sine venner og du har din kusine.. Og som de andre siger.. Bare han er til at få fat i hvis det nu skulle ske lige præcis den dag

• !!
    !! Tilmeldt:
    apr 2010

#9   1. okt 2010 Nåe så er jeg ikke så sippet... havde min kusine nu ikke spurgt om jeg var hjemme så var jeg bare kørt ud til mine forældre...

• #10   1. okt 2010 Jeg havde også sendt amnden afsted. dog gjort det meget tydeligt for ham at han ikke måtte drikke sig fra sans og samling og have tlf. på sig hele tiden smiley

• #11   1. okt 2010 Nu er det jo også nogen uger til så send ham dog af sted. Havde nok ikk sendt ham afsted hvis det kun var 2 uger tilbage, men det er jo 30 dage til pluds minus.
    det sker nok alligevel ikk lige i dag ;O)

Kommentér på:
Et spørgsmål...

Annonce