{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.445 visninger | Oprettet:

julegaver til jeres børn {{forumTopicSubject}}

Hvad køber I, i julegave til jeres børn?

Til december er der 2 mdr til Papaya bliver 2 år og har købt en fin dukkevogn til hende men ved ikke hvad jeg ellers kunne købe af gode ting til hendes alder.

Så kunne godt tænke mig at nuppe lidt inspiration!

(Nu vi er i gang må I også gerne fortælle hvad I køber til kæresten smiley )

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  julegaver til jeres børn
  • #1   2. okt 2010 Jeg har overvejet at give Signe brio tog i julegave :o)
    Manden og jeg giver nok hinanden sæsonkort til legoland.

• #2   2. okt 2010 Jeg ved det ikke, hun har så meget.... Vil gerne give hende noget hun virkelig ønsker sig og jeg lige nu er det en cirkeline bog smiley men måske køber jeg en cykel som hun også taler helt vildt meget om smiley

• #3   2. okt 2010 jeg ved kun hva jeg giver min den mindste af ungerne hun får et bamse og kyllinge tog

• #4   2. okt 2010 Puha, har købt en masse Brio legetøj...

*Brio hund.
    *Brio klodser.
    *Brio hamrebræt.
    *Balance cykel.
    *Hummel tøj, flere forskellige dele.
    *Div. film.
    *Div. tøj fra Lego.
    * Joha undertøj.

Ja, det er ved at være et stykke tid siden jeg har købt dem.. så kan slet slet íkke huske det hele smiley

Til manden:

Div. praktiske ting i adventsgaver + lidt småting til ganen og kroppen smiley

*Parfume, Calvin Klein "In2U".
    *Parfume, Armani "Gio".
    *Parfume, Chacharel "Amor Amor".
    *Parfume, Diesel "Fuel For life".
    *Badekåbe.
    *2 statuetter med kvinde med barn i "guld".
    *Div. danske film.

..svært at købe noget til manden der har alt.. så det bliver let ensformigt smiley

• #6   2. okt 2010 vi har allerede købt noget duplo cars til Anton, hvad pigerne skal ha ved vi ikk endnu....

min mand skal ha`et weekendophold - et eller andet sted i DK eller nordtyskland, jeg har ikke bestemt mig endnu smiley

• #9   2. okt 2010 Vi er slet ikk kommet så langt endnu.. Christina bliver 2 i november,så der får hun hendes dukkevogn.. smiley
    Jeg har planer om at hun også skal have en masse bøger, og landbrugsmaskiner.. smiley
    Og så får hun en hjemmelavet kæphest af min kammerat.. smiley

så det hun ikk får til hendes fødselsdag, får hun til jul.. smiley

• #10   2. okt 2010 puha tænker slet ik julegaver endnu venter til december smiley freja blir 1 år her den 2 november så hendes gaver skal lige overstås først og min kæreste og mor har også fødselsdag i november (sammen med en række andre) og så har min far først i december, så alle de gaver skal lige overstås inden jeg tænker jul smiley men ved victor (3 år) får en løbe/balance cykel af hans farmor til jul smiley

• #11   2. okt 2010 Kian skal have noge duplo cars.
    Buzz og woodi dukker
    Nogle dvder med bla shrek, toystory

Det er hvad vi har fundet på indtil videre.

• #12   3. okt 2010 Bum bum,, ja egentlig godt spørgsmål. Har ingen anelse om hvad man giver en baby, og min kæreste er sgu svært.. Men tænker da Junior på 6 nok skal have en bmx eller lego smiley
    Jeg ved ikke helt endnu om jeg vil fri til kæresten så ved ikke hvor meget jeg har råd til men regner med det, og legetøj til babyen smiley måske et weekend ophold til min kæreste.... who knows smiley

• #13   3. okt 2010 Vi har ikke helt fundet ud af hvad Sofie får i julegave, men mon ikke det bliver noget prinsesse-noget:-)

• #14   3. okt 2010 vi har købt en løbecykel og noget legemad, ved ikke lige hvad Matthias mere skal have.

Kommentér på:
julegaver til jeres børn

Annonce