{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
809 visninger | Oprettet:

Tud, hyl og øv øv. {{forumTopicSubject}}

Er så frustreret. Har tidligere lavet nogle tråde om at amme osv.

Nu ligger det sådan at jeg har sindsyg ondt i brysterne og har fået nogle piller der sku hjælpe på det, det gør de bare ikke.

I går prøvede jeg så at pumpe mælk ud i ca 30 min, og på de 30 min kom der fra begge bryster tilsammen kun ca25 ml mælk. Jeg kan så nu bedre forstå at min datter vågner hver time ca og er sulten.,

Jeg har det så skidt med at jeg ikke kan give det hun har brug for, eller det kan jeg vel eftersom om hun tager det på hun skal.

Det gør bare så sindsygt ondt når hun skal have mad. Jeg er så frustreret og aner ikke hva jeg skal gøre.

Nogen gode råd????

Er bange for at jeg bliver nødtil at opgive at amme hende:-(

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tud, hyl og øv øv.
  • Helle J
    Helle J Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 40
    #1   4. okt 2010 Har du sår på brystvorterne?? For så kunne du evt. købe nogle ammebrikker, det hjalp i hvert fald mig.

Du kan ikke regne den mælk, du malker ud. Din datter får mere ud end en "malkemaskine".

• #2   4. okt 2010 Det er vel heller ingen skam at give hende en flaske, hvis hun ikke får sit behov dækket. Det er heller ikke optimalt for et barn at være sulten hver time og 25 mL lyder ikke af særlig meget, hvis det er det barnet også selv formår at få ud af det.

Det er vel ikke amning for enhver pris selvom det danske sundhedssystem desværre som oftest prædiker denne filosofi.

• #3   4. okt 2010 kan godt gøre ondt i lang tid til det bliver tilvendet til det .. kan godt sætte mig ind i h´va du mener med du føler du ikk kan gi din lille hva du har brug for fordi du måske ikk kan amme men det ska du overhovdet ikk tænke på der kan være flere årsager til man ikk kan amme og du kan jo sagens gi dit barn det den har brug for alligevel om den får maden fra en flaske eller dit bryst er slet ikk det det kommer an på så seføli kan du det smiley og der er lige så meget det de har brug for i mme på nær dine antistoffer.. men gi det lidt tid første gang ku jeg slet ikk amme og anden gang gik der næsten 1,5 md inden det fungeret og måtte stoppe der jeg ikk havde mere mælk da hun blev 4 md.. .. så op med humøret .. og det da bedre den lille har en mor som er glad når hun gir mad ind en mor som ikk er så tryg ved det .. håber det hjalp lidt..

• #4   4. okt 2010 har brugt suttebrikker hele tiden da hun ikk kan få fat i mine bryster. Jeg har ingen sår på dem. Jeg har været ved lægen 2 gange med det og de ved ikke hvorfor det så ondt.

Det er bare så frustrerende..

• #8   4. okt 2010 Man kan slet ikke regne med hvad man kan malke ud for jeg har aldrig kunne malke ud overhovedet og mine børn har fået mere end nok mad, de to store har der aldrig været bøvl med men nr 3 der havde jeg det som dig sørg for at trykke lidt mælk ud først inden du ligger til og når hun har spist så find en crem som kan hjælpe dine brystvorter med at undgå at revne eller hele de revner der evt må være hold modet oppe jeg er sikker på at det snart går over og du kommer til at syntes amning er en skøn ting. Ps har ammet alle mine 3 børn til de var 1 år trods masser af bøvl og besvær i starten

• #9   4. okt 2010 Gode råd der har virket her....

* Masser brysterne under den varme bruser.
    *Smør modermælk på brystvorterne og lad dem lufttørre.
    *Malk gerne mellem hendes måltider, det hærder dine bryster og giver mere mælk....

Har ammet alle mine 4 dejlige unger og det har da ikke været uden problemer, men det er forsøget værd...

Kommentér på:
Tud, hyl og øv øv.

Annonce