{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
772 visninger | Oprettet:

Indlagt:( {{forumTopicSubject}}

Er i øjeblikket indlagt på børnaafd. med min lille mus, hun fik feber søndag aften, så vi kontaktede vagtlægen som straks sendte os videre til børneafd. med mistante om minigitis smiley Heldigvis vste rygmarvsprøven at der ikke var tegn på infektion i hjernen...
I dag har vi fået besked om a Ida-Marie har blodforgiftning som følge af noget der hedder Gr. B streptokokker jeg havde under min graviditet... Lægerne var meget overrasket, da jeg under fødselen fik medicin netop for at det kan smitte barnet...
Der er kun ca. 30 børn om året som får dette, så kæft vi er da uheldige .. snøft.. Har aldrig været udsat for noget lignende, føj det er hårdt at se ens lille smukke guldklump være syg og blive stukket i alle vegne... hun græd så meget da de lagde drop at hun slet ikke kunne få luft... min lille pus smiley
Vi skal være på børneafd. min. 14 dage...
Ville bare lige have luft, ved ikke om der er nogen som har prøvet det... for hold da op jeg er stadig i chok, og så bange for at miste hende.. selvom de siger jeg ikke skal være bekymret, hun skal nok blive rask igen... Mistede min far for 4 mdr siden så angsten for at miste sidder nok ekstra dybt lige nu...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Fjernelse af ukrudt og oprydning af blade 500 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indlagt:(
Kommentér på:
Indlagt:(

Annonce