{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
634 visninger | Oprettet:

Har du to børn tæt på hinanden????? {{forumTopicSubject}}

Jeg skriver til jer med 2 eller flere børn, der ligger tæt på hinanden aldersmæssigt....og til jer der så ammede dem.

For 4 uger siden fik vi en lille dreng og i forvejen har vi Ida på 14 måneder.
Ida ammede jeg i 9 måneder og planen var at amme lillebror også, MEN......jeg synes det er svært denne gang.

Føler mig stresset da Ida jo nogle gange / ofte gerne vil have sin mor, når jeg sidder med lillebror.

Stresser også hvis faderen tager sig af Ida og hun så begynder at græde. Sidder nogle gange og tænker, hvorfor gør du ikke lige sådan eller sådan, så hun ikke græder mere.

Mht. lillebror, så synes jeg bare at han er sulten hele tiden eller han vil i alt fald gerne bare ligge ved brystet hele tiden...lægger jeg ham i sengen, så går der 10 minutter og så græder han og søger efter mad....lægger jeg ham ved brystet, så virker han ikke sulten alligevel og falder i søvn.

Nogle gange så sutter han hos mig og så begynder han at græde....ved ikke om det er fordi det går for langsomt eller måske for hurtigt, for sommetider lyder det som om at han er ved at kløjes i det.

Nogle nætter vågner han hver time...andre gange tager han en 3-4 timer.....

Har allermest lyst til at droppe amningen....vores jordmoder kommer på tirsdag...så der vil jeg tale med hende om det.
Vil blot hører om der er andre der har følt sig så magtesløse.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har du to børn tæt på hinanden?????
Kommentér på:
Har du to børn tæt på hinanden?????

Annonce