{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.831 visninger | Oprettet:

Afføring.... {{forumTopicSubject}}

Godmorgen tøser.... Håber der er nogle der kan hjælpe.
Min datter bliver snart 3 måneder. Hun får mme 5-6 gange om dagen. Hun spiser med stor appetit. Har fået af vide af min sp at når det er flaske børn, skal de have afføring 1. gang om dagen. Hun har så ikke haft afføring i 3 dage nu. Det skal lige siges at hun får lidt laktulose. Fik afvide at hun må få 3-6 ml 2 gange om dagen. Vi gir hende kun 2,5-3 ml , 2 gange om dagen. Og der sker bare ingen ting,
Hvor meget tror i vi skal give hende så? Skal vi bare give hende det hun maks må få eller hvordan?
Er meget bekymret for om hun får forstoppelse og ondt i maven osv........

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afføring....
  • #1   30. okt 2010 Ok... Det prøver vi.... Vil gøre alt for at hun kan komme af med det....tak for hurtigt svar:-)

• #2   30. okt 2010 Hej. jeg har haft samme problem med min datter, som også for mme 5-6gange om dagen og huner også 3 mdr smiley

vi tog en tur til zoneterapi og det hjalp rigtig godt og kunne super godt lide det.. Vi gav også lactulose, men det skal kun gives hvis hun har HÅRD mave. Cykle godt med benene på hende, flere gange om dagen.

Jeg fik afvide, at det mme NAN det minder meget idag om modermælk og derfor kunne der godt gå flere dage, så længe det ikke blev hårdt. Freya kommer kun med det hver 3dag og det ser fint ud og lugter som det skal..
    Ring til en zonneterapeut, det kan klart anbefales smiley

Hilsen Henriette

Kommentér på:
Afføring....

Annonce