ahr.. bio far {{forumTopicSubject}}
Ja for at gøre det lidt kort er jeg jo ikke sammen med davids far, han smed mig ud da jeg var gravid selvom han er planlægt.. Hans kontakt har været meget lille og han tager ikke selv intativ til at komme. Jeg var så i statsamtet med ham her i sommers fordi jeg har søgt om at få forældre myndigheden alene da han jo ikke ser ham ! de mener jo så at det er bedre at hans far ser davdi det han magter også selv om det feks kun er 1 gang om måneden.. han skulle så gå hjem og tænke over hvad han magtede.. Han kommer så ud midt i juli. Og er her vel en lille time. Og der er det et år siden han sidst har besøgt david ! og david er halvandet på det tidspunkt. Og han har valgt at en måned lyder da som en god ide.. Jeg bliver så lidt sur på ham og siger han skal fanme være sikker på at han nu kan magte det fordi ved han er en meget travl mand og han skal ikke skuffe david. Alt det jeg for sagt vil han tænker over.. jeg høre ikke mere fra ham efterfølgende ! kun to gange har vi været ude ved ham og hente nogen ting han har købt til os hvor han slet ikke er henne og snakke med david.. andet end hej og farvel.. så ringer min kæreste til ham i dag som fungere som davids kæreste også siger han gud hjælpende.. jamen han regner da også med vi ses om nogen dage da david jo fylder 2 her den 14.. og spørg om vi har planlagt noget..¨øh selvfølgelig har vi det. kæresten svare vi har gæster hele weekenden så han må finde ud af noget med mig !
Nu må i ikke misforstå mig. hans bio far må gerne se david men han kan ikke bare regne med han kan komme og gå som han vil ! han kan i det mindste spørge om det passer ind i vores planer.
Og kan bliver mega sur over han sidder og siger inde i statsamtet at han gerne vil være der også ikke er der en skid alligevel !
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
synes simpelthen at nogen mænd skulle skamme sig!
Enten er man 100% i forældre rollen eller også er man 0% i rollen.
Synes heller ikke at han bare kan komme daskende som han vil i tide og utide. Og synes at 1. gang om måneden er ALT for lidt.
Det er din søns FAR! jeg ville squ forlange at han kunne komme og se ham noget mere. Men hvis han ikke vil/har tid. jamen så er det jo synd for ham!
GRRR...
Jeg synes du skal prøve at få på sms hvad han skriver til dig. fx hvis han skriver noget du kan bruge i statsamtet, på at bevise han ikke gider være der for din søn!
Det havde jeg squ gjort!
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 231 Svar: 1.263
Og han har endda skrevet under 3 gange på at jeg måtte få den fylde forældre myndighed da david var helt lille det var bare på et forkert papir.. og det var de da også lige glæde med der inde !
Og har det nemlig også sådan enten er man der ellers er man der ikke.. fordi det er alt for forvirende for barnet ! Og i starten pressede vi også på for at han skulle være her men da han ikke selv viste noget intertiv ja så råddet statsamtet os faktisk til at lade vær fordi så stod jeg bedre stillet i forhold til forældre myndighed..
Jeg er jo så bange for at hvis jeg feks dør så kommer han jo ud til ham og bo.. og han kender ham jo ikke.. og kan ikke sætte sig ind i hvad det vil sige at have et barn
sep 2009
Det lyder godt nok mærkeligt med at de ikke ville se papirene, vil han så skrive under på de rigtige papire?
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 231 Svar: 1.263
Min kæreste er også i statsamtet med hans eks.. og han havde en hel bunke mail med som de selv havde bedt om at deres aftaler blev laver over.. hvor man flere gange kan se hun ikke har styr på noget. og kun tænker på sig selv. og de gad heller ikke læse dem igennem !
sep 2009
hold da kæft nogle hoveder altså.. :s
ahr.. bio far