{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.261 visninger | Oprettet:

Ekstrem angst for dårlig mave/opkast!? {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Er der andre der kender den fornemmelse og følelse, at man konstant går rundt og er nervøs for om ens børn eller mand bliver syg med dårlig mave og opkast? Jeg har gjort det længe, (ca 3/4 år) og ved godt at det ikke er normalt. Har også snakket med lægen, og det kræver nok en ændring af mit tankemønster. Det kræver en psykolog som jeg ikke har råd til - kan ikke få tilskud fordi jeg ikke ligger ind under nogen sygdomskategori.

Er der nogen der kender det, og i givet fald hvad gør I? Jeg ved jo godt - med min fornuftige sind - at man ikke kan undgå det med små børn, men hvordan slå man tanken væk og tager det som det kommer? (Bruger ekstrem meget tid hver dag på at spekulere på det) Skal lige siges, at det er startet efter jeg havde en enorm stresset periode, og jeg har gået hjemme på barsel i over 1 år og trænger virkelig til at komme ud og få noget andet at tænke på. Jeg kan sagtens fungere normalt, men spekulerer over det hele tiden, undtagen hvis jeg laver noget der virkelig optager mig.

GODE RÅD SØGES.

Mange hilsner Michele


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ekstrem angst for dårlig mave/opkast!?
  • #1   4. nov 2010 Har ikke prøvet det... Men det lyder ikke rart.. Håber en af de søde piger herinde kan komme med et godt råd til dig...

  • #2   4. nov 2010 Hmm... Hvad beror angsten på?
    Jeg gjorde det da der i en periode var folk omkring mig der fik diarre hele tiden at jeg købte lidt forskelligt til at "kurere" eller afhjælpe symptomerne så man kunne tage det i opløbet HVIS der skulle komme noget...
    Men ellers hvis det er helt "sygeligt" synes jeg du skal kontakte egen læge som enten kan tage en beroligende snak om emnet eller henvise dig til psykolog så du kan søge nogle timer gennem kommunen. Fortæl f.eks. din læge at det blokerer dig fra at have en normalt fungerende dagligdag fordi du bruger en masse energi på at gå og frygte det.


  • #3   6. nov 2010 Hej,

    Angsten beror i usikkerheden. Hvornår kaster han op? Hvor meget dårlig mave har han? Hvor længe står det på? Og bliver vi andre smittet? Og i så fald kan jeg ikke rigtig slappe af før jeg ved om det har smittet eller ej.

    Hilsner Michele


Kommentér på:
Ekstrem angst for dårlig mave/opkast!?

Annonce