{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Junior seng
  • #2   4. nov 2010 Hvor gamle var/er jeres børn når i skifter sengen ud? Vores datter er 2 år og hun sover stadig i tremmeseng, og har værelse på 1. sal og vi har ingen gitter, da hun klarer trapperne til UG, men synes hun er for lille til at have en seng hun kan kravle ud af, og ud til trapperne? Men så skal vi vel have købt et gitter?

  • #4   4. nov 2010 Vores dreng er også 2 år og sover også stadig i hans trememseng og elsker at ligge at putte i den med hans dyne, pude, bamse og sut.

    Vi venter barn nr. 2 til december og har valgt at han ikke skal have en anden seng før den næste skal have hans tremmeseng. Syntes ikke ahn har behov for strørre seng endnu..

    Min venindes dreng har fået en junior seng men bliver før 2 år i december, men er en lang dreng. De har ikke haft problemer med skift fra tremmeseng til junior seng.

    Men ja jeg ville købe et gitter for sikkerhedens skyld, det koster jo ikke meget i forhold til hvad der kunne ske. Vores søn er også vantil trapper, men har også et gitter for, hvis nu...



  • #5   4. nov 2010 Min søn var knap 2 år.. Vi har også gitter foran vores trappe..

  • #6   4. nov 2010 Isabella fik sin seng få uger før sin 2 års og det går super godt med at sove i sin junior seng.
    Hun går ikke ud af den på noget tidspunkt, så dejligt.


  • #7   4. nov 2010 Hun har bare masser af plads i tremmesengen og hun sidder tit bare og leger i den om morgenen... Men jeg synes bare ikke det haster med at hive hende ud af den, så længe hun kan være der i og ikke bliver "klemt"?

  • #8   4. nov 2010 min dreng har en udtræksseng og han er 2½ år. han står også ud af den hvis han vågner om natten (sjældent), så kommer han ind til os, MEN så siger jeg bare GODNAT! og så vender han om og går ind i sin seng og lægger sig til at sove igen hehe Total dejligt han gør det, så nu skal jeg ik stå op om natten herligt smiley

    og står han tidligt op, får han lidt mad, og så sin dyne, bamse og ind på sofaen og så kan han se tegnefilm i ca 1 time før han sys vi skal stå op hehe smiley


  • #9   4. nov 2010 Min datter ser ikke tv, ikke fordi hun ikke må men fordi hun ikke gider 2-5 min MAX så er hun videre hun gider dog godt hvis vi sidder og ser med hende, men så er det stadig max 20-30 min.... Hun vil meget hellere lege...

Kommentér på:
Junior seng

Annonce