506 visninger
|
Oprettet:
sut {{forumTopicSubject}}
Ja har skrevet et tidligere indlæg om at min dreng er ved at fravænnes fra sin sut..
Han har stadig ikke brugt den og i morgen er der gået 1 uge uden sut
Han spørger stadig engang i mellem, men siger bare "narj, den har du da ik brug for nu" og det affinder han sig så med
ingen problemer ved sengetid eller noget, det er bare skønt, men puha, nu er min lille baby blevet så stor at han ik længere bruger sut!!!!!!! OMG !!
fravænning af ble går så desværre meeeeeget langsomt og han siger slet ik til når han skal eller har lavet i bleen
så der går nok tid med det endnu..
men wow min dreng har ik sut mere hehe
jun 2010
Følger: 23 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 262 Svar: 2.621
Hvor gammel er han?
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 251 Svar: 1.429
det er gået virkelig nemt, han var ellers rigtig meget afhængig af den og forventede meget kamp med at komme af med den, så er stadig helt forbavset over hvor let det er gået
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 61 Svar: 818
Men han er så super glad for at sidde på enten potten eller på hans trinbræt til toilettet, ja og han er kun lige fyldt 2 år.. Men tror det har noget at gøre med at de store i vuggestuen gør det og han så også syntes det er sjovt..
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 251 Svar: 1.429
Ja sys det er stort at stoppe med sutten uden problemer, så tager også det med bleen stille og roligt..det er jo stort i hans verden at undvære trygheden ved sutten.
Vi har spurgt om julemanden skal ha sutten og før sagde han nej, men nu siger han "lulemand dut", så det blir enten julemand eller et suttetræ.. ved det ik helt, og er lidt mange for han måske vil have sine sutter igen, hvis han ser dem
sut