Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP!!!
  • #2   9. nov 2010 lyder som om han har haft en dårlig oplevelse hvis det er noget der pludselig erkommet...prøv at tage en snak med hans far

• #4   9. nov 2010 du ska vende ham til det stille og roligt til det igen i hans tempo vi havde oz en lang overgang nøjagtigt det samme med line fordi hendes far brugte brusern til a skylle hendes hår og haft hende med i bruse bad og hun var hunde ræd for den bruser.. her tog det vist en uge tid og det er først nu 7 8 md efter vi er begyndt en lille bitte smule a ku bruge bruseren på hvis vi holder den men oz kun fordi hun så gerne vil prøve a komme i svømmehallen med de store børn vi kender ellers tror hun stadig ville ha været bange for den.. så hvis far har brugt bruser her oz så er det vigtig du fortæller han ska i karbad ellers tror han når du siger bad så ved han ikk om det oz indkludre bruserenn

• #6   9. nov 2010 Sådan en periode har vi også haft med Oliver, men det var efter vi havde været et smut i silkeborg en weekend, og der hvor vi boede var der kun bruser, så Oliver blev bruset og så var han i ½ år + HYSTERISK for at komme i bad..

Synes du skal snakke med hans far om der er sket noget, eller om han har gjort noget under badet som din søn ikke er vant til eller som han har fundet ubehageligt..

Herhjemme hjalp det at jeg satte mig i brusekabinen og selv var i bad mens han så stille og roligt fik lov til at komme hen til badekarret, og selv bestemte tempoet, ja og bagefter ville han slet ikke med op igen, så jeg stod på badeværelset og gjorte mig færdig mens han stadig badede og efter det ville han STADIG ikke op.. smiley

Kommentér på:
HJÆLP!!!

Annonce