{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.142 visninger | Oprettet:

Andre end mig der.... {{forumTopicSubject}}

... Har haft en helt igennem fantastisk dag?

Det hele startede ud med Noah har overnattet hos mormor og morfar, så havde ikke noget jeg skulle op til, så lå i sengen til kl. 9 med Nicki... Da vi så beslutter os for at stå op, ringer Jesper hjem og siger "hvis ikk du er stået op endnu, så bliv i sengen"... Så vi skyndte os at putte under dynen igen...
Da han kom hjem, gik han ellers igang i køkkenet med at lave morgenmad til mig, først æg og bacon, efterfuldt af yoghurt med ahorn sirup i, også havde han også købt en snegl og en the-bolle...
Da jeg havde spist morgenmaden, sov Nicki, og Jesper insistere så på jeg skal have en massage... super lækkert...
Så brugte vi ellers bare formiddagen på at slappe af og hygge os, og jeg fik soteret lidt ud af Noah's legetøj, da han har VIRKELIGT meget...
Da Noah kom hjem kørte vi en tur i bilka, for at se om vi kunne få sådan en brio togbane som de havde på tilbud.. Desværre var den udsolgt, og vi måtte undvære i denne omgang... Da vi kommer hjem fra bilka, kommer mine forældre atter på besøg.. denne gang fordi de havde købt en barselsgave til os....
Fik den mest fantastiske barselsgave en mor til 2 kan ønske sig... Nemlig en opvaskemaskine... Så nu kan jeg bruge lidt mere tid på børnene og andet end at stå og vaske op...

Da de kørte igen, tog Jesper på landet for at være sammen med en kammerat, og Noah, Nicki og jeg har bare hygget os stille og roligt her hjemme....

Noah sidder nu og synger postmand per-sangen...

Så.... Andre end mig der har haft en fantastisk dag, og som virkeligt er blevet forkælet, eller hvordan har jeres dag været?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Andre end mig der....
  • #2   13. nov 2010 Vi har også haft en dejlig dag, mens kenny var på arbejde i formiddag kørte vi ind til byen og købte lidt tøj til mig som jeg ska bruge til de julefrokoster jeg ska til her inden længe.. Viktor hyggede sig med en gulerødsbolle imens jeg shoppede smiley

    Vi vi kom hjem var kenny gået en tur med hundene, vi spiste til middag og viktor kom ud og sove.. Og jeg fik mig også en lille lur på 2 timer, da jeg vågnede legede kenny og viktor.. Kenny sys jeg sku have lov til at sove for efter jeg er startet på arbejde har jeg været lidt i søvnunderskud, så det var skønt smiley resten af dagen hyggede vi og nu er kenny ved en ven, viktor er lagt i seng og jeg har lige bestilt et par lille sko som jeg har ville have i så lang tid og idag sagde kenny så at han gerne ville give mig dem da det jo fulendte mine julefrokost dress smiley


  • #3   13. nov 2010 Og Sonne.. Hold da op du er blevet forkælet.. smiley

  • #4   13. nov 2010 Tania - det lyder sørme også som en dejlig dag i har haft... smiley

    Mette - det lyder godt nok også som en super dejlig dag i har haft... der er ikk noget bedre end når man er i søvn underskud, at få lov at sove liiidt længere.... glæder mig også til jeg kan få lov til det igen... Også er det da super dejligt du både har fået tøj og sko... Elsker når Jesper sender mig på shopping, eller tager mig ud og shoppe... det er SÅ dejligt....

    Jeg føler mig godt nok også forkælet... Synes det er så dejligt at Jesper har hygget lidt om mig den sidste uges tid... han har nemlig været rigtig meget hjemmefra, så det var godt nok tiltrængt at ha lidt kvalitets tid sammen.... Også syne sjeg det er helt fantastisk at ha så dejlige forældre der både støtter mig fuldt ud, og som giver mig ting, som kan lette det hele lidt, nu jeg er semi-alene mor.... er glad for opvasken er skåret fra, selv om det måske kun er 15-30 min om dagen, men det giver mig mere tid til Noah, som desværre er begyndt at reagere på at være blevet storebror... han har den sidste uges tid været rigtig vred på mig, og afvist mig når jeg har ville trøste ham... men det er heldigvis ved at vende lidt igen....


  • #5   13. nov 2010 Vi har været på besøg hos min kærestes faster idag. Vi ser dem ikke ret tit, så det er ikke et sted Simone er vant til at være, men hun tullede bare rundt og hyggede sig helt selv! Og da vi skulle afsted vinkede hun og sagde "Haj haj"!
    Synes simpelthen bare, at jeg har jordens skønneste tøs smiley


  • #6   13. nov 2010 Ja det var dejligt med en go lur.. Årh ja det er skønt at blive forkælet og jeg bliver så fin til de kommende julefrokoster smiley

    Hvordan kan det være JEsper er så meget væk?

    Forældre er nu det bedste verdene.. HAr også selv sådan jo dejlige forældre som altid er der når man har brug for dem..


  • #7   13. nov 2010 Mette - han arbejder ustandseligt meget, og når han har fri vil han jo gerne se kammeraterne og være sammen med os, også vil han jo gerne lave lidt på bilen også, hn har så mange jern i ilden til tider desværre...

    Han arbejder 6 dage om ugen, og vil skyde på han arbejder mellem 50 og 60 timer, så der er ikke meget tid til ret meget andet... på en "sløv" uge nøjes han med 45 timer... Her op til jul bliver det nok endnu mere med arbejde... når Jesper har tidligt fri er han hjemme ved 16-tiden...

    Også som sagt, så har han en kammerat han tager ned til, som han laver bil ved... så det tager også lidt af hans tid... Så det er ikke altid meget tid der er tilbage....

    Jeps, er helt enig i at forældre er de bedste i verden.... er super glad for den støtte jeg har hos dem... det er helt sikkert...


  • #9   13. nov 2010 S& M - send ham her hjem på kursus... griner....

  • #10   13. nov 2010 Sonne - Hvor finder man en fyr som ham Jesper ? smiley

  • #11   13. nov 2010 C K H - jeg fandt ham på diskotek IN i kbh.... nok mere held end forstand... griner...

  • #12   13. nov 2010 Hold da op og jeg sys Kenny arbejder meget og har man ting han ska efter arbejde.. Hva hulan arbejder han med?

  • #13   13. nov 2010 Har også haft en dejlig dag.
    Er på weekend med kæresten hos en han gik i folkeskole med. Her kl 16 kom der to mere som han også har gået i klasse med.
    Vi har hver medbragt noget mad. Nu sidder de alle 4 og deres påhæng og hygger med drinks og spiller Mayer. Øhh ja jo så ikke mig...hehe. Så nu aflaster jeg ryggen i sofaen, men min com på skødet et glas juice og BG... HYGGELIGT...


  • #14   13. nov 2010 Mette - han er chauffør... og køre lastbil.. sommetider er han væk 36 timer af gangen, fordi der er de latterige køre hvile tids regler... forleden manglede han at køre 45min for at være tilbage, men pga K/H-reglerne skulle han holde og sove i lastbilen :S

    Det er træls sommetider at han arbejder så meget, men det gør mange ting muligt, økonomisk set.... men det er hårdt at være så meget alene med 2 børn.... dog er det lækkert at kunne give dem det de ønsker sig...


  • #15   14. nov 2010 Ja, jeg har bare haft slappe dag.
    Sov til kl 8 - det er meget længe for et ultra a-menneske, men det var dejligt for graviditetstrætheden.
    Så tog jeg ud og red en lang tur i skoven med kæresten og hans forældre på gåben.
    Hjem til svigerforældrene til frokost, flade ud foran fjernsynet det meste af dagen og så bare pizza til aftensmad.
    Det er bare så sjældent man har sådan nogle dage, hvor der er tid til at lave ingen verdens ting.


  • #16   14. nov 2010 Lyder da som en helt fantastisk dag.. Fed barselsgave... Vi har været oppe og se mine forældres kommende OEB hvalp hun var bare for nuser..

  • #17   14. nov 2010 Marie og mor - ja, det var en super fed barselsgave... den kan du tro jeg også er glad for... havde en helt fantastisk dag.. hehe...

    'iiiih.... elsker bare hundehvalpe... og især OEB er bare SÅ søde især som hvalpe... hihi...


Kommentér på:
Andre end mig der....

Annonce