{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
598 visninger | Oprettet:

Tudetur i Netto {{forumTopicSubject}}

Er godtnok tæt på at aflive Malik i øjeblikket...

Det har altid været hyggeligt at ha' ham med ude at handle ( Han er 22 mdr ).. Enten har han siddet nede i vognen mens vi har overdynget ham med varer, ellers har han gået rundt og kigget på ting i butikken..

Men nu skal han bare være på tværs hele tiden.. Han accepterer ikke når jeg forklarer ham noget han ikke må¨, selvom at vi normalt kommunikerer rigtigt godt..
Han vil stå op i vognen og går totalt bananas når jeg parkerer ham på røven efter at ha' forklaret ham 17 gange at han skal sidde på numsen...

Ved godt at det sikkert bare er en periode, men har virkelig lyst til at banke hovedet ind i maven på ham... !!

Det mest irriterende er bare at han er enormt skarp og man kan føre lange samtaler med ham normalt og normalt er han også enormt rationel.. Men nej nej, nu har han udviklet sig til at være en ufordring i Netto og andre herlige steder hvor børn kan være super belastende.....

Min mand har taget ham med ovenpå nu og de ser noget børnefilm.. Det var vist også det eller aflivning da vi kom ind af døren her før.....

Så nu sidder jeg og kigger på Naja som sover så roligt i sin lift.. truer hende mentalt med at hun lige kan prøve at blive som Malik er lige nu *G*


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tudetur i Netto
  • #1   14. aug 2008 haha han er jo bare et ganske almindeligt barn i den alder;-)
    skal nok ændre sig igen, men kan stadig huske det fra min datter som var det igår..


  • #2   14. aug 2008 Puh ja det må være mega træls, men sikkert bare en fase han skal over.. Alle børn har vel den fase hvor de lige skal prøve mor og far af for at se hvor grænsen går, eller om hvis de bliver ved med det de ikke må til sidst få deres vilje... Men hvis du bare holder stand, mon så ikke han snart er over den fase..
    Masser af held og gå på mod til dig her fra..


  • #3   14. aug 2008 Nåååh hvor irriterende... Du tror ikke bare det er fordi han er lidt jaloux på at lillesøster får så meget opmærksomhed nu?

  • #4   15. aug 2008 Nå det er ikke kun mig der prøver det :-S smiley .... Nej det ved jeg jo egentlig godt. Alle de andre unger tudede jo også ...

    Tak for jeres støtte og forsikring om at det går over smiley

    -Jeg elsker mine børn - Du bad vel personen om at stikke den bemærkning op hvor solen aldrig skinner ? ... Sådan en idiot !

    Tanja - Nej det er jeg egentlig sikker på ikke er problemet.. Han klarer det rigtigt flot og får masser af opmærksomhed når vi er sammen os 4.
    Men det kommer da sikkert på et tidspunkt...


Kommentér på:
Tudetur i Netto

Annonce