{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.015 visninger | Oprettet:

Manden snorker/vækker baby?? {{forumTopicSubject}}

Ja nu alle de her problemer med at Freya har sovet sp urolig om natten, er det mon fordi manden hiver simpelthen nogle kæmpe torsk i land nogen gange??
Jeg rykkede ned på børneværelset kl 5 sammen med Freya og vi div begge uden problemer til nu. Kl 8. Skal hin måske allerede som 4 mdr på eget værels, så der er mere ro??

Og lige helt andet spørgesmål... smiley må man gerne putte sutteflaskerne i opvaskemaskinen??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Manden snorker/vækker baby??
  • #1   29. nov 2010 Jeg ville rykke hende på eget værelse... Men det er noget du skal føle med dig selv egentlig.
    Mht sutteflasker skoldede jeg dem til Frederikke var 6-7 mdr...


  • #2   29. nov 2010 Det gør min veninde ihvertfald for at få dem vasket, men de skal stadig steriliseres bag efter... Der er jo næppe 100 grader i maskinen, og desuden er det godt at sikre sig at der ikke sidder en micro sæbe rest et sted.
    Men følger lige med, er ikke 100 sikker men vil gerne selv smide dem i maskinen hvis jeg skal
    bruge flasker til Bebs på et tidspunkt smiley
    Altid bedst at være på den sikre side når det handler om vores elskede børn smiley


  • #3   29. nov 2010 Ja man vil ikke gøre noget forkert... smiley

    Jeg har prøvet smide en i opvaskemasinen og den er super ren, men har lige hældt kogt vand ud over den og skrubbet den i kanterne smiley For at være sikker..

    Mht til det snorken, tror jeg vi prøver rykke ind på værelset i nat, jeg kan sove i værelset ved siden af så jeg ikke skal rende gennem hele huset hele tiden smiley


  • #4   29. nov 2010 På sygehuset smider de bare flasker osv i opvaskemaskinen smiley Det er rent nok smiley

Kommentér på:
Manden snorker/vækker baby??

Annonce