{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.044 visninger | Oprettet:

Ang futter er det mig der er sart {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen

Jeg har lige brug for at vide om jeg er en besværlig kunde..Så kom ærligt ud af busken..

Jeg har købt et par skindfutter til 250kr (normalpris 300kr)
De første futter var for store i str, så fik jeg et par som var for store i elsatikken(fejl) Så fik jeg endnu et par de var så klippet forkert i sålen. Så får jeg så dette par virkelig lækre futter som åbenbart intet fejler..

Nu har min søn så fået i dem i 14dage og han er begyndt at klage over de gør ondt men har intet kunne finde på dem. Men så i mandags kan jeg så se at den fastlimet sål er skredet helt ud til siden fordi limen er sluttet. Så han har lim under strømperne og det gør jo ondt i fødderne..
Jeg skriver så til producenter som tilbyder at lime skoen på ny, eller jeg kan få 50kr og gøre det selv. NEJ tak. Jeg er så skide skuffet. Dette firma har ikke leveret andet en uens futter, nu skrider den faste sål også. Og så skal jeg allerede lave dem... Det er BØRNE futter og et anerkendt firma.
De skriver så at jeg er deres første kunde som er utrilfreds og det er så også rigtig træls for dem. Men nøj hvor er jeg skuffet..
Så jeg har nu en søn der ikke vil have futterne på fordi de gør ondt siger han, hvilket er klart når sålen skrider ud. plus er 250kr fattigere pga jeg ville gøre det så godt som muligt. Samt et firma som er ret ligeglad smiler.

Jeg har bare haft så mange problemer med disse futter nøj jeg er skuffet...GGGGGRRRRRR:.

Er jeg urimelig..??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang futter er det mig der er sart
  • #1   1. dec 2010 Nej det er vel meget rimeligt. Du burde vel ku få pengene igen?
    Hvad er det for et firma?

• #3   1. dec 2010 Jamen det er Fuzzie futter.. De første gange hvor det var deres fejl var de rigtig søde.. Men nu nej nej.. Jeg kan få dem lavet og så er det det.. NIKS ikek om jeg vil.. Baer fordi jeg er den første kunde som er utilfreds. Skræmmene. Det er bestemt sidste gang jeg handler hos dem det er helt sikkert..

MEn dejligt at jeg ikke er den eneste der sytnes jeg er uretfærdig.

• #4   1. dec 2010 Jeg ville også forlange mine penge igen, elelr et par nye fejlfrie futter som de vil stå indefor..

Kan godt forstå han ikek vil have dem på, vores dreng er også meget bestemmende og vil kun have futter på fra Bykier, har købt nogle andre men nej tak..

Så jeg ville helt klart forlange om et par nye..

• #5   1. dec 2010 Irene I jeg vil så ikke have et par nye.. Jeg har fået 5forslellige par nu. Der har været en fejl på dem alle, ikke den samme med forskellige.
    Så jeg håber jeg får ret for jeg giver ikke op smiler....

Det er bare ikke i orden jeg er bare så gal...

• #6   1. dec 2010 send dem retur og bed om dine penge. der er da absolut ingen rimelighed i at du betaler 250 for et par futter der kan bruges i 14 dage kun.

du kan hilse dem fra mig og spørge om de nu er helt helt sikre på at de ikke har modtaget klager før??

(mener bestemt det var dem jeg lagde arm med sidste vinter)

• #7   1. dec 2010 Hvad mæke er det?
    Dem gider jeg da ikke støtte når jeg skal købe futter til den tid smiley

• #8   1. dec 2010 Janne.. SMiler.. det vil jeg da prøve at spørge om ha ha.. Jeg har netop sendt en sur mail med at de ryger retur senere idag og at jeg forventer mine penge retur..
    Men det var vist på de faste futter de ingen reklamationer har haft nogen på.. HVilket jeg ikke kunne være mere ligeglad med..

Mia det er futter af mærket Fuzzie. Nej jeg skal bestemt heller ikke støtte deres butik mere og de skal bestemt ikke anbefales til andre.. Vi har købt der 2år i træk, men de har skiftet leverandør så der røg standarten lige en tur.. ØV.

• #9   1. dec 2010 Okay tak.
    Ja sikke noget hø når kvaliteten pludselig svigter smiley
    Håber du får pengene retur, for kan da forestille mig at din (stakkels) søn vil hade dem, hvis han bliver udstyret med et par magen til.

• #10   1. dec 2010 Tak mia.. Jeg kan love dig for at jeg nok skal få mine penge retur hihi... Og min søn skal ALDRIG mere have deres futter på igen smiler.. Jeg er bare så gal på de futter og på deres service..

Kommentér på:
Ang futter er det mig der er sart

Annonce