Ang futter er det mig der er sart {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen
Jeg har lige brug for at vide om jeg er en besværlig kunde..Så kom ærligt ud af busken..
Jeg har købt et par skindfutter til 250kr (normalpris 300kr)
De første futter var for store i str, så fik jeg et par som var for store i elsatikken(fejl) Så fik jeg endnu et par de var så klippet forkert i sålen. Så får jeg så dette par virkelig lækre futter som åbenbart intet fejler..
Nu har min søn så fået i dem i 14dage og han er begyndt at klage over de gør ondt men har intet kunne finde på dem. Men så i mandags kan jeg så se at den fastlimet sål er skredet helt ud til siden fordi limen er sluttet. Så han har lim under strømperne og det gør jo ondt i fødderne..
Jeg skriver så til producenter som tilbyder at lime skoen på ny, eller jeg kan få 50kr og gøre det selv. NEJ tak. Jeg er så skide skuffet. Dette firma har ikke leveret andet en uens futter, nu skrider den faste sål også. Og så skal jeg allerede lave dem... Det er BØRNE futter og et anerkendt firma.
De skriver så at jeg er deres første kunde som er utrilfreds og det er så også rigtig træls for dem. Men nøj hvor er jeg skuffet..
Så jeg har nu en søn der ikke vil have futterne på fordi de gør ondt siger han, hvilket er klart når sålen skrider ud. plus er 250kr fattigere pga jeg ville gøre det så godt som muligt. Samt et firma som er ret ligeglad smiler.
Jeg har bare haft så mange problemer med disse futter nøj jeg er skuffet...GGGGGRRRRRR:.
Er jeg urimelig..??
jul 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 41 Svar: 1.163
Hvad er det for et firma?
dec 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 45 Svar: 279
MEn dejligt at jeg ikke er den eneste der sytnes jeg er uretfærdig.
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 61 Svar: 818
Kan godt forstå han ikek vil have dem på, vores dreng er også meget bestemmende og vil kun have futter på fra Bykier, har købt nogle andre men nej tak..
Så jeg ville helt klart forlange om et par nye..
dec 2008
Så jeg håber jeg får ret for jeg giver ikke op smiler....
Det er bare ikke i orden jeg er bare så gal...
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 134 Svar: 647
du kan hilse dem fra mig og spørge om de nu er helt helt sikre på at de ikke har modtaget klager før??
(mener bestemt det var dem jeg lagde arm med sidste vinter)
sep 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 5 Svar: 266
Dem gider jeg da ikke støtte når jeg skal købe futter til den tid
dec 2008
Men det var vist på de faste futter de ingen reklamationer har haft nogen på.. HVilket jeg ikke kunne være mere ligeglad med..
Mia det er futter af mærket Fuzzie. Nej jeg skal bestemt heller ikke støtte deres butik mere og de skal bestemt ikke anbefales til andre.. Vi har købt der 2år i træk, men de har skiftet leverandør så der røg standarten lige en tur.. ØV.
sep 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 5 Svar: 266
Ja sikke noget hø når kvaliteten pludselig svigter
Håber du får pengene retur, for kan da forestille mig at din (stakkels) søn vil hade dem, hvis han bliver udstyret med et par magen til.
dec 2008
Ang futter er det mig der er sart