{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.083 visninger | Oprettet:

ked :( {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften siger, så er jeg bare så ked .. de sidste par uger har Cecilie bare været SÅ sur og hidsig når vi er kommer hjem far job og dp...

Og dp mor siger at hun er så glad og går og griner og sårn deroppe... Hvad er det lige jeg gør forkert? Det er lige meget om jeg sidder nede ved hende og leger, eller om hun sidder på bordet og ser at jeg laver mad og sårn eller om hun selv går rundt, hun står bare om mine ben og vil op, og når jeg tager hende op vil hun ned smiley

Hvad ska jeg gøre tøser?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ked :(
  • #1   4. dec 2010 Jeg ved ikke hvad du skal gøre...
    Men hvor gammel er hun?!
    Måske det er et tigerspring ?! ..


  • #2   4. dec 2010 Hun er 15 måneder... syntes bare at jeg prøver alt.. At lade som ingenting og snakke almindeligt til hende.. at sætte hende ind i en leg, at sige til hende at nu skal hun stoppe osv.. Men ja, intet virker smiley

  • #3   4. dec 2010 Velkommen i klubben. Sådan er mine tvillinger også. Jeg tror det bare er en fase de skal igennem. Plus at de er trætte efter en lang dag i dp.

  • Sandra k
    Sandra k Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Babyer: 2 Svar: 38
    #4   4. dec 2010 Måske er hun bare ved at være godt træt og brugt når i kommer hjem smiley
    Måske skal hun sove en halv time længere middagslur, hvis hun gør det.
    Ellers er jeg sikker på at det bare er en periode. Sådan har det også været her.


  • #5   4. dec 2010 det er det man kalder uvletime i børnefamiler det ska alle børn igemmen det plejer a stoppe når de når o klasse .. man kan gføre det lidt nemmre ved isteden for a gå igang med alt muligt når man kommer hjem så lige tag en halv times tid sammen med dem og lige falde lidt ned i den man går igang med mad og hva man ellers ska .. men det er fordi de er udkørte og fyldt op når de kommer hjem.. tror ikk jeg kender nogen som ikk hader den tid på dagen.. så bare rolig du gør intet forkert:=)

  • #8   4. dec 2010 åh ha det kender jeg alt for godt det der...

    hun er bare morglad og vil være på mors arm hele tiden.....
    vi havde også en periode hvor det kun var mig der duede og far kunne bare slet ikk bruges.... nu har du nogen dage hvor det kun er mig og nogen dage hvor det kun er far der kan bruges.. i øjeblikket kan min kæreste ikk engang gå på wc uden at hun begynder og græde og vil med....

    det er bare en periode der skal overståes, selvom det er træls at de er sure og kede af det smiley


  • #9   4. dec 2010 hvor meget sover hun? vi har lige haft sådan en periode, fordi mine piger kun sov en time i VS, og nu de begyndt at ta 2-3 timer, og nu er i så glade når de kommer hjem

  • #10   4. dec 2010 min JM sagde engang til fødselsforberedelse..
    fordi vi kom ind og snakke om de forskellige 'problemer' med når de blev større og sådan. at det tit er sådan med børn, at den der 'dem man tokter elsker man' passer rigtig godt til dem når de kommer i en hvis alder. og at man tit ser når de er ude så de rigtig søde og sådan.. men når de så kommer hjem vil de prøve grænser a, eller andet (:


Kommentér på:
ked :(

Annonce