1.101 visninger
|
Oprettet:
ked :( {{forumTopicSubject}}
Ja som overskriften siger, så er jeg bare så ked .. de sidste par uger har Cecilie bare været SÅ sur og hidsig når vi er kommer hjem far job og dp...
Og dp mor siger at hun er så glad og går og griner og sårn deroppe... Hvad er det lige jeg gør forkert? Det er lige meget om jeg sidder nede ved hende og leger, eller om hun sidder på bordet og ser at jeg laver mad og sårn eller om hun selv går rundt, hun står bare om mine ben og vil op, og når jeg tager hende op vil hun ned
Hvad ska jeg gøre tøser?
dec 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 5 Svar: 65
Men hvor gammel er hun?!
Måske det er et tigerspring ?! ..
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 58 Svar: 159
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 41 Svar: 446
mar 2008
Følger: 1 Babyer: 2 Svar: 38
Måske skal hun sove en halv time længere middagslur, hvis hun gør det.
Ellers er jeg sikker på at det bare er en periode. Sådan har det også været her.
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 2 Emner: 326 Svar: 3.400
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 20 Emner: 186 Svar: 2.352
hun er bare morglad og vil være på mors arm hele tiden.....
vi havde også en periode hvor det kun var mig der duede og far kunne bare slet ikk bruges.... nu har du nogen dage hvor det kun er mig og nogen dage hvor det kun er far der kan bruges.. i øjeblikket kan min kæreste ikk engang gå på wc uden at hun begynder og græde og vil med....
det er bare en periode der skal overståes, selvom det er træls at de er sure og kede af det
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 90 Svar: 2.061
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
fordi vi kom ind og snakke om de forskellige 'problemer' med når de blev større og sådan. at det tit er sådan med børn, at den der 'dem man tokter elsker man' passer rigtig godt til dem når de kommer i en hvis alder. og at man tit ser når de er ude så de rigtig søde og sådan.. men når de så kommer hjem vil de prøve grænser a, eller andet (:
ked :(