{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor lang tid kan de huske tilbage?
  • #1   12. dec 2010 Det ved jeg ikke lige, men kan sa selv huske tilbage fra dengang jeg gik i DP, var et par år osv.

Et af stederne vi boede i KBH flyttede vi FRA da jeg var 3 år, og husker meget fra netop lige der hvor vi boede i de år. Så tror måske de husker fint, men tænker først over det når de er lidt ældre og kan sætte tankerne/minderne bedre sammen ? hmm

• #3   12. dec 2010 Ja det er omkring de 3 år at man siger at man kan huske fra fordi hjernen er udviklet nok til at lagre noget så lang tid der at det ville kunne være en vedvarende erindring.

men det er fordi Papayas farmor er bange for at hun ikke kan huske hende og det er ca en månede siden at hun havde hende.
    Det tror jeg egentlig sagtens hun kan, for Papayas far ser slet ikke Papaya mere (af egen vilje) og selvom det er en måned siden hun sidst så et billede af sin far så siger hun stadig "baaar...!" (far) når hun ser et af ham.

Jeg blev så bare lige nysgerrig efter HVOR lang tid en 2-årig egentlig kan huske. Hvor meget hjernen er udviklet . Om det er 2 dage, en måned, eller ½ år

• #4   13. dec 2010 ja je gved at man ikke rigtig husker noget fra før 3-års alderen og ved også at Papaya ikke vil kunne huske noget af det der foregår nu, når hun bliver stor.

Det jeg tænker på er, kan hun huske en person hun kender som hun sidst så for en måned siden?

Kommentér på:
Hvor lang tid kan de huske tilbage?

Annonce