{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vuggestue og sutteflaske
  • #1   17. aug 2008 Hej...
    Sophia har gået i vuggestue en måned nu og de spurgte om hun havde specielle vaner eller om hun fik flaske for så ville de gerne vide det ¨å hun kunne få det som derhjemme........
    hvis hun fik flaske skulle jeg så selv medbringe en og en brik mme hvis det var det hun fik........
    hun har så efter de første uger selv kvittet flasken da de jo fårså meget dernede men... hun bruger ikke sut kan kun sove med en stofble/sutteklud... og denne husker de troligt at give hende med hver gang de ligger hende .....
    så jeg tror sagtens du bare skal sige at sådan plejer Kristoffer at have det når du ligger ham og så gør de det med glæde..... smiley


  • #2   17. aug 2008 Jeg har lige været i praktik i en vugegstue, og der måtte de ikke sove med sutetflasken, noget med at hvis den gik op ku de drukne eller sådan noget. Men så lod vi bare barnet falde i søvnmed sutteflasken, og så tog vi den når han sov... Men det er meget forskelligt fra vuggestue til vugestue

  • #3   17. aug 2008 Da Malik begyndte i dagpleje fik han også en 'sove-flaske', men ikke hos dagplejen..
    Vi sagde at havde hun lyst og brug for det så fik hun flasken med. Men der var ingen problemer med at få ham til at sove. Heller ikke selvom at han stadig for en flaske at sove på herhjemme ( ½ vand ½ skummetmælk )

    Så måske bliver det slet ikke et problem.


Kommentér på:
vuggestue og sutteflaske

Annonce