24. mar 2008 Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 2 Emner: 326 Svar: 3.400
chok før jul.. {{forumTopicSubject}}
ja jeg havde jo en lyn fødsel her onsdag den 15 dec 2 timer fra veerne startet kom hjem 2 dage fordi det hele bare gik godt på nær min mælk ikk ville løbe ordeligt til men det sku nok komme og han havde da oz taget 300g på da sp var her tirsdag..
men havde en del efter veeer og rigtigt meget spænding hovde pine onsdag den 22 vågner jeg op med 40 i feber og kan ikk stå på bennene uden det sortner fra min øjne og er ved a besvime og er i kontakt med min egen lægen 3 gang i løbet a dagen .. da kl så er 1530 begynder jeg pludselig a styrt bløde ringer så til hospitalt som siger det meget gerne sku stoppe ogen og da det er mere ind 4 dage efter jeg har født så må de ikk bare tag mig ind .. det stopper så oz 15 min så styrter det uda a mig igen ringer så til lægevagteen som ber mig komme med det samme fordi jeg næsten besvimede da jeg reste mig op for a gå på wc kommer til lægevagten som straks sender mig vidre på skade stuen hvor de heldigvis tag mig ind med det samme .. de ser lige på mig og sirer jeg ska ligge mig på deres bååre fordi jeg intet farve har omkring læberne er en mellen ting blå og hvid .. de tag nin tempreatur og det viser sig jeg stadig har 40 i feber trods smertestillende som min læge råde mig til a tag.. der kommer så en læge som scanner mig og tag nogen blodprøver det viser sig så a hele moderkagen ikk er kommer ud så har betændelse i hele underlivet plus væsketab.. fordi alt det væske jeg har drukket i løbet a dagen har lasse fået fordi man ikk produkser mælk med så høj feber så bliver indlgt og får 2 forskellige slag pencillin i drop plus væske og 3slags piller 3 gange dagligt og pencilen i drop 3 gange dagligt oz .. så måtte lige tilbring nogen dage på sygehuset er kommer hjem nu men væske balanceen og blod procenter er stadig ikk stabil så ska til nogen efere tjek efer nytår hos egen læge .. så puha det har vært hårdt de sidste par dage.. men heldigvis har jeg en go mand som har været go til a hjælp med tingene og til a tag vores store datter.. ville bare llige fortælle det:=)
Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
apr 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 176 Svar: 1.562
Håber du snart er frisk igen og tillykke med bebs
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 117 Svar: 688
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 2 Emner: 326 Svar: 3.400
jo tak har det nogenlunde nu men er mega og tørstig hele tiden da min blod procent og væske balance ikk er hellt oppe a køre men de mente det ku klare med jern tabs..
maj 2008
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 61 Svar: 753
chok før jul..