{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Naj men griner af en?
  • #1   4. jan 2011 Der sq selvf stå Nej i overskriften smiley

  • #2   4. jan 2011 Det er vidst en fase de skal igennem.. Min dreng på 20mdr gør det stadig - virkelig fustrerende ind i mellem, men vejen frem er vidst bare at blive ved med at sige nej..

  • #3   4. jan 2011 Man skal bare lade som ingenting når de griner af en.... og så ellers blive ved med at bruge ordet NEJ ! Malthe havde også en periode hvor han bare grinede af os når vi skældte ham ud.... Nu er han 2 år og hvis han ikke forstår et NEJ for han en time out....

  • #4   4. jan 2011 min på 21 måneder gør det samme griner også så vi gir ham 5 til 10 min hvor han bare sidder og kigger og nogen gange skriger men det er det eneste som hjælper

  • #6   4. jan 2011 Tror bare ikke jeg kan bruge time out endnu han er jo kun 8mdr?

    Men hold op hvor det irriterende han griner af os, kan ikke rigtig selv lade vær nogen gange for han gør det så bevist & så elsker en hver mor jo af se sit barn grine & smile smiley
    Men må vel bare have tålmodighed smiley


  • #7   4. jan 2011 hmm.... tænker hvad kan dit barn på 8 mdr gøre som du føler du er næd til at irettesætte?

    Min pige Anna er også 8-9 mdr og når hun piller ved f.eks ledninger eller lign. får hun også et nej, men samtidig tager jeg hende og flytter hende og giver hende noget hun gerne må lege med..... man kan ikke forvente et barn på 8 mdr skal forstå et nej. Han griner sikkert fordi du har et sjovt ansigt udtryk når du siger nej.....


  • #8   4. jan 2011 du skal blive ved at bruge nej, og fjerne ham fra det han ikke må..
    og om av av, skal dette da kun bruges hvis tingene er av av, fx ovnen, lys osv osv.. ellers mister av av sin betydning.. smiley
    herhjemme bruger jeg nej om ting han ikke må og av om ting som er varme osv.. retter på fx farfar når han siger av av... men han er nu godt vandt til nej nu, så det sker ret sjældent også plejer han selv atr rette det smiley
    men det med at bruge ordet nej, og fjerne dem. fx hvis han slår på tvet, siger du nej, det må du ikke, og giver ham en bil.. sådan at du fjerner opmærksomheden fra det ham ikke må smiley skit pyt om han griner, bar han stopper smiley
    håber du forstår hva jeg mener, lige sådan noget med opdragelse syntes jeg er svart at skrive, uden det lyder som om man er sur eller irettesætter smiley


  • #11   4. jan 2011 Nu Rejser mit barn sig slet ikke op af sig selv endnu, han ruller rundt.
    Men " av av " det blev brugt en gang med det var fandens sjovt synes ham så røg tilbage til Nej .
    Men omvendt en guitar gør av & få i smasken, & det netop altid den han piller ved smiley


  • #12   4. jan 2011 ja. den gør ondt at få i hoved, men er i sig selv ikke en av ting, men en nej til- i min verden smiley men nu hvor du skriver han ik kan stå selv, er det så ikke en ide at flytte guitaren, sådan en er jo heller ik sjov at skulle erstatte..
    Jeg er normalt ikke til at man flytter tingene- da jeg mener at børn skal ahve respekt for tingene, men nogle ting har jeg flyttede smiley


  • #13   4. jan 2011 Det gør Katja også, samtidigt med hun liger langer en en lussing..

    Det er bare at sige NEJ og holde fast ved NEJ, og passe på ikke at komme til at grine..

    Det går over en dag siger min familierådgiver

    Og Katja forstår udemæket hvad nej betyder, det er bare ikke altid hun gider hører efter


  • #14   4. jan 2011 Den står i/på et stativ, men lige pludselig skal han sikkert nok få den revet ned, vi har lige præcis valgt IKKE af flytte nogen ting for så lære han det aldrig, Han køre i sin gåvogn også han kan lige få fat smiley han kan godt rejse sig med det er med en i hånden smiley
    Men tak for jeres svar piger (:


Kommentér på:
Naj men griner af en?

Annonce