{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
605 visninger | Oprettet:

Årh det pisser mig af! {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg skal lige have lidt afløb..

Jeg er jo gravid, og er ikke sammen med kæresten. Det er en gammel eks, som jeg så en smule til i efteråret.

Så snart jeg fandt ud af at jeg var gravid, var mit valg truffet. Jeg har altid sagt at jeg ikke kunne få foretaget en abort, medmindre der var noget helt galt.

I starten faderen chokeret, men efter kort tid glædede han sig, og vi har snakket godt sammen. Han kunne desværre ikke få fri til NF, men har aftalt at han skal med til min første JM-tid.
Vi har haft nogle gode snakke om at når nu det skete, var det godt at det er nogle der kender hinanden og hinandens familier, som vi kender godt osv.
Sidst vi sås var juleaften hvor jeg var hjemme hos ham og vise billeder fra scanningen, og vi snakkede fødselsvægt hos ham og mig osv..

Så de seneste små 14 dage er han begyndt at skrive og spørge hvorfor jeg har valgt sådan, hvorfor jeg ikke fik en abort osv.
Har svaret at selve emnet er ligegyldigt, da jeg er alt for langt henne, og i øvrigt fra starten af har gjort det klart for ham at det er 100% op til ham hvor emget han vil være med. Jeg forventer intet af ham.. Men vil han være med, må han meget gerne det.

Han skrev igen tidligere i dag, men svarede at jeg slet ikke kunne overskue den slags emner nu, og at tiden var passeret, det er ikke aktuelt, samt at jeg er hamrende syg i øjeblikket, så slet ikke have energi til sådan noget..

Nu sidder hans kæreste (som jeg aldrig har mødt!) og skriver og spørger om det samme på FB!.. Har sagt at hun må snakke med ham, og at det overhovedet ikke vedrører hende, samt at jeg synes det er flabet af hende at skrive til mig!..

Det pisser mig virkelig af at hun føler det er i orden at involvere sig. Hun må da snakke med ham, hun er en for mig helt fremmed person!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mount TV on the wall 650 kr.
  • Hæng TV op 500 kr.
  • Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Kaffemaskine, Sage 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Årh det pisser mig af!
  • #3   4. jan 2011 Har også skrevet til hende nu at jeg intet har at snakke med hende om, og at hvis hun har nogle spørgsmål, må hun tage dem med sin kæreste..

Jeg gider på ingen måde bruge tid på hende, når hun er fjendtlig og kritisk overfor mit valg og mit barn..

• #5   4. jan 2011 tager også en snak med ham om det en af dagene..

Er syg (igen igen) så har slet ikke overskud til det pt, men gider ikke at hun kontakter mig..

• #6   4. jan 2011 Lyder som om han har fået lidt kolde fødder - måske fordi han har fået en anden kæreste - hun har sikkert også sagt noget til ham. Kan være hun ikke bryder sig om, at han skal betale børnepenge, så er der jo færre til hende...

• #7   4. jan 2011 Også helt enig med Pernille her.

Når nu jeg læser han ændre sig sådan fra den ene dag til den anden, kan jeg ikke lade være med at tænke at det er hans kæreste der fra starten har påvirket ham. Hun har sikkert brokket sig til ham og han smider så bare lorten videre til dig.

Nej brug du hellere tiden til at glæde dig over at du skal være mor ;O)

• #9   4. jan 2011 Rikke,
    det er også det jeg tænker..
    I starten da de sms'er kom, snakkede jeg med en kollega om det (som er far til et delebarn) og vi snakkede om at jeg jo ikke er særlig langt henne, og at han nok bare skal have noget tid.. Det er en stor ting, og han kan ikke forholde sig til det på samme måde som mig..

Jeg tror helt sikkert det er hende der sætter tanker i hovedet på ham..
    Altså, det er da fint at hun spørger ind til det osv, men at hun hele tiden snakker abort, og endda skriver til mig og spørger hvorfor jeg har fravalgt abort, det bliver jeg altså rigtig gal over..

I forvejen synes jeg det er hårdt når han snakker om abort. Jeg kan slet ikke forestille mig at skille mig af med mit barn, og slet ikke når han sådan nævner det fra den ene dag til den anden..

De er ikke "nye" kærester, men har været sådan lidt sammen de sidste to år..
    Han er typen der bruger piger som underholdning og hun er vist naiv nok til at være sammen med ham alligevel.. Men det er jo hendes problem..

• #11   4. jan 2011 ACS - ok, troede hun var kommet til efter du var blevet gravid.... jamen så er han da også lidt en klovn hva...
    Du må bare gøre det klart for dem begge to, at du ikke vil tage livet af dit eget kød og blod, fordi de har humørsvingninger.

• #12   4. jan 2011 Pernille,
    det gør mig egentlig heller ikke noget hvis hun går og brokker sig til ham..
    Det ville jeg i den grad også gøre!..
    Men jeg synes bare ikke hun skal kontakte mig personligt, det er totalt grænseoverskridende..

Det er fint for mig at hun brokker sig til ham, gør mig intet.. Og hun må også gerne spørge kritisk.. Men hun skal bare ikke henvende sig til mig..

Har skrevet en sms til ham om at det må han gerne lide snakke med hende om.. Og har forsøgt at skrive det så pænt som muligt, for at undgå drama..

• #13   4. jan 2011 Rikke,
    en klovn er han bestemt..

Han kom med en kærlighederklæring til mig, og snakkede om hvordan jeg var kvinden i hans liv osv osv..

Vi snakkede frem og tilbage og besluttede at give det en chance (dog ville jeg kun hvis han droppede hende) så han bad hende smuttet, hvilket hun havde lidt svært ved at forstå..
    det viste sig dog hurtigt at han ville starte hvor vi slap for 4 år siden, med at være superseriøse, men jeg syntes nu nok vi skulle lære hinanden at kende forfra igen.. Derfor blev det en kort romance, og han gik så tilbage til hende, dog nåede vi at være sammen en enkelt gang inden...

Jeg ville heller ikke være glad hvis min "kæreste" gjorde en anden gravid..

Men det er jo altså noget der kan ske, når man dyrker sex..

• #14   4. jan 2011 ACS - ja, det har jeg også opdaget smiley

Men de er jo nødt til at forstå, at bare fordi det ikke lige passer ind i deres liv, kan man altså ikke tage livet af sit barn.

• #16   4. jan 2011 Pernille,
    nej, der kommer jo intet ud af at jeg skriver en sviner til ham.. Hjælper næppe på noget som helst..

Men han ville tage en snak hende, og var ikke klar over at hun havde skrevet til mig, før jeg sagde det til ham..

• #18   4. jan 2011 Pernille,
    havde jeg sikkert også..

Nu plejer der ikke at være så meget bøvl med ekskærester synes jeg..

Men var på et tidspunkt sammen med en kollage til en julefrokost. Han var ved at slå op med kæresten, og jeg gjorde det rimelig klart for ham, at det var ham der havde nogen at stå til ansvar overfor derhjemme..

Vi var sammen, og var efterfølgende lidt kæreste-agtige. En dag ringede hun til mig på arbejde og svinede mig i den grad til, og var ekstremt led.. Det gjorde mig sur, så der tog jeg direkte hjem til hende!..
    Hun ville dog ikke lukke mig ind..

Kommentér på:
Årh det pisser mig af!

Annonce