Forkert eller ikke forkert ? {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg fik en depression for nogen måneder siden da faren til min datter og jeg gik fra hinanden, jeg følte jeg havde brug for tryghed, så lod min datter falde i søvn i mine arme hver gang hun skulle sove, og lod hende sove i min seng hver nat, nu ligger problemet, at nu kan jeg slet ikke få hende til at sove medmindre jeg vugger hende i mine arme i søvn og ligger hende i min seng. Mit spørgsmål går ud på at jeg har hørt fra flere at jeg bare skal ligge hende ind i hendes seng og bare lade hende græde til hun falder i søvn, selvfølgelig græde med måde, hvad har i gjort for at få sove rytmer, og er det forkert bare at ligge hende ind. Hun er forresten 7,5 månede.
jun 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 4 Svar: 4
jul 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 41 Svar: 1.163
Nu er vi kommet så langt at hun falder i søvn af sig selv uden man skal gi sutten eller noget.
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Emner: 143 Svar: 694
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Emner: 143 Svar: 694
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 22 Babyer: 1 Emner: 207 Svar: 1.193
mar 2008
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 1 Svar: 756
Jeg har det nøjagtig på samme måde som dig..
Mine børn sover i deres egen seng, men de skal ikke være kede af det fordi de skal sove, så hellere putte hos mig og derefter blive båret i egen seng..
Caroline og Patrick faldt osse i søvn ho mig og de sover helt uden problemmer nu og har gjort det i mange år.. Noah er et rigtig tryghedsbarn, han falder i søvn hos mig, enten på sofaen eller i min seng.. Neela kan puttes i sin egen seng og har altid kunne det..
Synes man skal gøre det man selv føler for og ikke hvad andre siger... Lyt til dig selv.
jun 2010
Følger: 1 Svar: 19
Forkert eller ikke forkert ?