{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
968 visninger | Oprettet:

Forkert eller ikke forkert ? {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg fik en depression for nogen måneder siden da faren til min datter og jeg gik fra hinanden, jeg følte jeg havde brug for tryghed, så lod min datter falde i søvn i mine arme hver gang hun skulle sove, og lod hende sove i min seng hver nat, nu ligger problemet, at nu kan jeg slet ikke få hende til at sove medmindre jeg vugger hende i mine arme i søvn og ligger hende i min seng. Mit spørgsmål går ud på at jeg har hørt fra flere at jeg bare skal ligge hende ind i hendes seng og bare lade hende græde til hun falder i søvn, selvfølgelig græde med måde, hvad har i gjort for at få sove rytmer, og er det forkert bare at ligge hende ind. Hun er forresten 7,5 månede.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forkert eller ikke forkert ?
  • #2   5. jan 2011 Hvor længe kunne hun ligge og græde, for hun faldt i søvn, og tog i hende op på noget tidspunkt ?

• #3   5. jan 2011 Det har virket ved os, vi lader hende ikke græde, men hun får lov til at ligge og brokke sig og være hysterisk og så går vi ind og giver hende sutten evt lidt vand efter 5-10 min eller når hun bliver ked af det. Det er meget sjældent at hun bliver så ked af det at hun skal op og trøstes. Men kan skal så vidt muligt lade dem ligge i sengen og undgå at snakke andet end måske at sige, godnat du skal sove.

Nu er vi kommet så langt at hun falder i søvn af sig selv uden man skal gi sutten eller noget.

• #4   5. jan 2011 Jeg ville gøre det at jeg puttede hende i sin seng, gå ud fra værelset, og gå ind til hende igen efter feks 2 min, putte hende igen og sige godnat, gå igen osv osv..

• #5   6. jan 2011 Ville aldrig lade mit barn græde til hun faldt i søvn..

• #6   6. jan 2011 Har det samme problem her. Kæresten var ikke hjemme i en uge så jeg lod kian sove ved mig i min seng, det et år siden og han sover stadig inde ved mig. Men sku gerne havde lavet så han kunne komme i hans egen seng igen.

• #7   6. jan 2011 * Kat *
    Jeg har det nøjagtig på samme måde som dig..
    Mine børn sover i deres egen seng, men de skal ikke være kede af det fordi de skal sove, så hellere putte hos mig og derefter blive båret i egen seng..
    Caroline og Patrick faldt osse i søvn ho mig og de sover helt uden problemmer nu og har gjort det i mange år.. Noah er et rigtig tryghedsbarn, han falder i søvn hos mig, enten på sofaen eller i min seng.. Neela kan puttes i sin egen seng og har altid kunne det..
    Synes man skal gøre det man selv føler for og ikke hvad andre siger... Lyt til dig selv.

• Kathrine´s moar .
    Kathrine´s moar . Tilmeldt:
    jun 2010

Følger: 1 Svar: 19
    #10   6. jan 2011 Børn skal absolut ikke ligge og græde sig i søvn, undersøgelser har vist det kan være rigtig skadeligt for deres hjerne fordi der frigives store mængder stresshormoner. Jeg kan anbefale bogen "sov igennem uden gråd"...

Kommentér på:
Forkert eller ikke forkert ?

Annonce