{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
851 visninger | Oprettet:

Sp SJUSK... {{forumTopicSubject}}

Ja det her handler så om min sp og hendes sjusk med Bastian..

Da Bastian var en måned blev vi sendt til børnelæge af vores egen læge, pga han har fået en fødselssvulst efter fødslen, det er så endt ud i hans hoved er blevet meget skævt, fordi han ikke vil ligge på højer side af hovedt.. Hun sagdes så til os at vi skulle kontakte sp og få en kile som Bastian skulle ligge på.. Dagen efter kontakter jeg vores sp, og hun lover at hun vil komme ud med sådan en kile til os.. Vi venter en uge og også to, hvor jeg så bliver ringet op af vores sp, hun siger så at hun ikke kan skaffe kilen, og mere kan hun ikke gøre!! Hmm, ja så sidder vi der med Bastian og hans skæve hoved, vi har prøvet alt for at få ham til og ligge på venster side af hovedt, sok med ris, håndklæde, stof ble.. Men lige lidt hjælper det.. Så snakker jeg så med min egen læge i dag, og fortæller hvad vores sp har sagt, hun bliver meget forarvet, og lover hun vil skrive til vores sp, så vi kan få en kile, for det er det eneste der virker når hovedt er så skævt som det er..

Er bare så sur, for hvorfor får man ikke hjælp når man skal bruge hjælpen.. Håber bare Bastians hoved bliver normalt igen smiley

Bare lige et surt opstød fra mig, er bare så gal over det her.. For det er jo nemt nok for sp bare at feje os af med sådan en..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sp SJUSK...
  • #1   20. aug 2008 Så har jeg så også lige et spørgsmål..
    Min læge sagde noge om hman kan gå til kiropraktor, og det måske også kan hjælpe Bastian lidt med hovedt.. Men hvad gør en kiropraktor ved sådan en lille størelse? Lægen havde desvære ikke mere tid, så kunne ikke få spurgt ind til det..
    Håber der er et par kloge hoveder der ude der kan hjælpe lidt smiley

• #2   20. aug 2008 mener altså også sygehuset har dem....

• #3   20. aug 2008 En zoneterapeut kan eventuelt også hjælpe..... Det hjælp på Thor for han var heller ik meget for at lægge hovedet til den ene side, men det var så fordi han havde nogle spændinger, som hun så løsnede op for og lige siden har der ikke været noget....

Kommentér på:
Sp SJUSK...

Annonce