{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.117 visninger | Oprettet:

pædofile {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen...

jeg vil gerne have en debat igang om de frygtlige mennesker der går ind under at være pædofil. jeg støtter dem ikke overhovedet, og jeg kan ikke helt forrestille mig hvad der ikke lige fungere i hovedet på dem, men alligevel så syntes jeg ikke de skal have lov at styre siden her. jeg har et vidio klip af min lille guldklump hvor hun er i bad og fik et link til et link fra ekstabladet om en pædofil der kigger ferie billeder.

nu ved jeg ikke om det kun er mig(alle meninger er self velkommen) men jeg syntes det er træls at man ikke kan dele nogle dejlige øjeblikke med andre fordi der er syge mennesker i verden!
et eller andet sted er jeg sku ligeglad med at de spiller... til billeder af min datter, så længe de lader hende være i fred!!! (ellers banker jeg dem)

er det kun mig der deler den opfattelse? jeg tror et eller andet sted på at hvis de kan tænde på et barn som sidder med bar overkrop i badekaret kan de også tænde på børn som er fuldt påklædte.

undskyld mit sprog og vrede, men jeg er så ked af at de findes de folk, men det er der desvække ikke noget vi kan gøre ved

mange knus fra janni (og isabella)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pædofile
Kommentér på:
pædofile

Annonce