{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.361 visninger | Oprettet:

Endnu et barnedåbs emne! {{forumTopicSubject}}

Ja her kommer jeg med endnu et emne omkring dåb!

Jeg har nemlig lige nogle såørgsmål, og jeg tror, der er nogle erfarne mødre herude, der måske kan hjælpe smiley

1. Vi skal være i kirken kl. 13 til dåben, men hvad kan man så servere af mad? Altså det er jo lige efter frokost tid.

2. Hvis vi skal bestille mad ude fra, kan i så komme med foreslag, hvor vi skal gøre det? Kokken og jomfruen? Og hvad de alle sammen ellers hedder?

3. Hvornår skal man bestille maden? Dåben holdes 2. april

4. Vi bliver ca 30 mennesker, så hvad tror i dåben kommer til at koste ca.? Vi har gratis lokaler, familie kjole, og gratis dåbskage. Vi skal kun betale mad, drikke og dekoration.

Jeg håber i kan hjælpe mig, og ikke synes det var noglr fjollede spørgsmål.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endnu et barnedåbs emne!
  • #1   21. jan 2011 Vores dåb var også kl 13. Vi var ude og spise med hele familien bagefter (ca. kl 15) til buffet smiley Gav ca. 5000kr for hele dagen og 1000kr for kjolen smiley

    Du ka sagtens købe noget lækker buffet. Du ska nok påregne 2 timer fra dåben er gået igang - til i er ankommet der hvor i skal være og folk er kommet på plads smiley
    Vil ikke anbefale kokken og jomfruen - har kun haft dårlige minder derfra. Smageriet derimod er lækkert og Buffetkompagniet smiley



  • #2   21. jan 2011 vi har altid hun haft formiddag saa der var frokost en medfoelt ting.. vi lavede selv buffet, i lokaler....
    Men du skal huske at skrive i invitationen at det er med frokost. ellers er der nogle der har spist inde de kommer..


  • #3   21. jan 2011 Vi lavede selv made, og med tøj, lokaler osv. kom viaf med 9000 og vi var 40 mennesker, så vidt jeg lige husker

  • #5   21. jan 2011 Der må være forskel hvilken Kokken og Jomfruen man benytter....altså hvor i landet....

    Vi bastilte fra Kokken og Jomfruen (Århus) og det var vildt godt - virkelig lækkert...


  • #6   21. jan 2011 bilka laver mad ud af huset og det er faktisk ikke dårligt :o)

    vi fik fra jysk dinner til vores dåb og det var ikke godt,


  • #8   21. jan 2011 Jeg vil bestemt ikke anbefale kokken og jomfruen- maden er virkelig dårlig, og efter jeg har set køkkenet i glostrup.. nej tak:)
    Men mad er jo virkelig smag og behag, synes egentlig tit anbefalinger både f.eks. fra her, eller test, er relative, i og med vurderingen af hvor "luksus" det er, også afspejler hvad anmelderen er vant til at kvalitet:)
    Jeg tror jeg ville få fat i en kogekone i stedet, hvis i har lokaler:)


  • #9   21. jan 2011 Jamen nu tror jeg så også der er stor forskel på hvorfra i landet man bestiller mad fra Kokken og Jomfruen eller det ved jeg.....og jer som ikke har været tilfredse har vist ikke bestilt fra Århus.... ???? smiley


    Vi har høje forventninger til hvad vi putter i munden..... ! Og vi ved altså godt hvad der er kvalitet..... smiley Så det kan vist ikke altid siges.....

    Vi var ikke tilfredse med Jydsk Dinner som vi har brugt tidligere.....


  • #11   21. jan 2011 * Mor til skønne tvillinger *



    Jeg beklager hvis du føler dig truffet, det var nu ikke meningen..
    nej selvfølgelig er det ikke altid sådan, men vil nu stadig mene at det ofte hænger sådan sammen:)


  • #12   21. jan 2011 det skal holdes i bjæverskov, ikke så langt fra køge.

  • #13   21. jan 2011 Vi kommer over til selvskabslokalet hvor receptionen skal holdes omkring halv 1 tiden.. vi skal være i kirken halv 11.. smiley
    Og vi har bestilt buffet, altså tag selv, med 3 retters menu smiley Og så en dåbskage til sidst..
    Vi kommer ca af med 6000 for mad, borddækning, bordpynt, drikke og selve lokalet smiley Og kjolen har vi også i familien smiley


  • #14   21. jan 2011 Vi var i kirke kl 10, og holdte selve festen kl 12

    Vi holdte det på en restaurant, og vi fik kamsteg m. tlbehør, til dessert chokolade mousse, og så havde vi en oldemor som bagte kransekage og baby kager smiley
    Mad og drikke plus sted, blev 8500,-
    Synes egentlig det var okay, da vi ikke skulle gøre noget selv, ud over at jeg pyntede lokalerne... (skal siges vi havde sparet op til dåben længe)

    Og syntes bestemt ikk det er dumme spørgsmål smiley


Kommentér på:
Endnu et barnedåbs emne!

Annonce