{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
825 visninger | Oprettet:

babysvømning? kom med erfaringerne :-) {{forumTopicSubject}}

hej alle.
jeg overvejer babysvømning med Karen.
men hvornår må man starte? hvor finder man et godt nordjysk sted? hvad skal bebsen have på? og hvad med mig? er det dyrt? går man på hold, eller kommer man bare en gang om ugen? er der en underviser? eller er man "on my own"?

kloge kvinder, berig mig med jerews visdom *smil*


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  babysvømning? kom med erfaringerne :-)
  • #2   23. aug 2008 tak skal i have smiley

    hvad siger jeres trolde-unger til at komme ud og bade?


  • #4   23. aug 2008 Hej
    Jeg bor i nørresundby hvor der er svømmehal skandsebadet (ved ikke hvor du bor og kommer fra) men det er i hvert fald et kanon sted.. Det råder at starte når barnet er ca. de 3 mdr. det gør de i hvertfald der..
    Babyen skal have en badeblee som du kan købe i matas, babysam, og i selve svømmehallen (kan sikkert fåes andre steder) Ja du skal vel bare have det på du gerne vil have på smiley Der er underviser på og det er kanont man lærer en masse ting, plus der er dykning senere i forløbet med barnet. (men ikke tvang) hvis du er en af dem der vil dykker så kan man få billeder under vand. Det har vi.. kanont at have. mener vi gav 350kr. for 10 gange, så kan man komme på hold nr. 2-3-4 osv. Jeg synes du skal gøre det, hvis du har råd. Jeg vil helt sikkert gøre det igen nu når jeg har født igen smiley

    Men vi måtte desværre stoppe tidligt, da min datter begyndte at døje med ørene så vi stoppede da hun var 7 mdr. ville gerne have forsat.


  • #5   23. aug 2008 ja min datter var utryk den første gang, men ellers har hun været totalt vild med at komme i svømmehal og er det faktisk stadig. De lærer jo også at svømme med luffer og bælte og det bruger vi meget nu...

  • #6   23. aug 2008 Her i thy anbefaler de at man har været til 9 ugers tjek og at barnet er over 3 kg. her kan man gå på hold, formiddag eftermiddag eller om aften sammen med faren, og det er vist 8 eller 10 gange for 520.

  • #7   23. aug 2008 tak for jeres erfaringer!

    jeg tror endda jeg har fundet et sted vi vil prøve at undersøge om er noget for os.

    jetsmarkhallen hvis nogen kender forholdene der hører vi meget gerne!!

    tak
    janne


  • #8   24. aug 2008 hold da op.. de priser i nævner.. ! det er godt nok billigt..
    jeg ville starte her i gilleleje.. men her koster det 1450 for 12 gange..


Kommentér på:
babysvømning? kom med erfaringerne :-)

Annonce