{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
788 visninger | Oprettet:

Leg og aktivering?? {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg har to tvillinge drenge på 5 1/2 måned. Det er tydeligt at mærke at de er begyndt at kræve en del mere leg og aktivering.
Synes måske bare jeg er løbet lidt tør for ideer!! Er der nogen af jer der kan fortælle hvad i laver med jeres børn som de synes er vildt sjovt og udfordrende??

Nogen gange kan jeg få helt dårlig samvittighed af bare at lade dem ligge og lege selv - selvom jeg godt ved at de jo ligge og suger til sig at indtryk og bruger deres sanser (tager dem med forskellige steder rundt i huset hvor de kan ligge når jeg feks laver mad, ordner vasketøj og lign.

Alle indput er velkommen:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Leg og aktivering??
  • #1   31. jan 2011 Årh det er utroligt hvor hurtigt man glemmer smiley Lidt at de ting jeg kan huske, vi sang meget, cyklede med benene og klappede med hænderne, lå meget på maven og trillede først fra ryg til mave også tilbage igen.. Gymnastik på en stor aktiveringsbold, puste sæbebolbler og så kan jeg ikke lige komme i tanke om mere..

  • #2   31. jan 2011 Har en datter som bliver 6 mdr på fredag.... Og hun elsker at slå koldbøtter både forlæns og baglæns, få en flyvetur i vores arme, ride ride ranke på benene, lege titte bøh med feks. en stofble over mit eller hendes hoved, få snurre rundt tur i sansegynge...
    Kan anbefale bogen. "leg med dit spædbarn" her har jeg selv fundet meget inspiration:)


Kommentér på:
Leg og aktivering??

Annonce