{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
994 visninger | Oprettet:

Ansvar dagplejer vs forældre {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen. Vidste ikke lige hvad jeg skulle kalde dette så prøver med denne overskrift...


Sagen er den at Gustav startede jo i dagpleje d. 03/01-11 og da knægten ikke vil bruge sut har han jo fået en nusseklud som han putter med (en af de der taggies til 150,-) den er så forsvundet over fra dagplejen af efter de har været på tur hen til en anden dagplejer i fredags.
Da vi er meget kede af den er forsvundet da Gustav jo bruger den at putte med ville vi gerne hører om det er vores eget ansvar om tingene bliver væk (selvom de er på tur ud af huset) eller er det dagplejerens?

Håber i kan give lidt svar da vi synes det er uansvarligt af vores dagplejer hun ikke sørger for at få tingene med hjem når de er ude af huset.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ansvar dagplejer vs forældre
  • #1   8. feb 2011 her stod jeg selv for det

  • No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
    #2   8. feb 2011 Altså nu ved jeg det så ik smiley
    Men har nu os den holdning, at self. er det da træls den er væk, men herreste gud, hun har flere børn at holde styr på så self. kan det ske ting bliver glemt eller ting bliver væk... (:
    Kan i ikke evt. bare have en "billig" en til dagplejeren?


  • #3   8. feb 2011 Carina - jo det kunne vi godt hvis ikke det var for Gustav kun ville have den at putte med :S Vi havde prøvet flere forskellige sådan der altid var nogle at bytte med men kun den ene der duede smiley

  • No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
    #4   8. feb 2011 Hmm ja så kan jeg godt se det er svært.. Men altså, sys også bare det er en "lille" ting at lave en evt. scene af. Hvis du forstår? smiley
    Han kan vel lige så godt selv have tabt den fra barnevognen på vej hjem uden dp har opdaget det?


  • #5   8. feb 2011 jeg mener heller ikke det er DP'ens ansvar, selvfølgelig skal hun passe bedst muligt på tingene, men hvis de bliver væk/går i stykker er det ikke deres ansvar

  • camilla s
    camilla s Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 128
    #6   8. feb 2011 Tror også at det er eget ansvar og hun har selvfølgelig ik gjort det med vilje. man må nok påregne at der kan forsvinde ting ved dagplejen, i børnehave og i skolen

  • #7   8. feb 2011 jeg vil også sige eget ansvar, mine har også nullerdyr som er deres et og alt og de har så en kopi med i dp, netop så vi ik står i den situation at den pludselig er forsvundet smiley

  • #8   8. feb 2011 Altså dp'en har jo mange børn og måske 4 børn som bruger nusseklud ? Så synes egentlig ikke man kan være sur/ærgelig på hende, for hun har ikke gjort det med vilje, men kunne i ikke have 1 ting som i kunne have dernede som han forbandt med noget dernede og noget trygt som han så kun har dernede og ikke andre steder.. Når han f.eks skal sove ? kunne jo være han kunne finde en ting som han bare forbandt med dagpleje og kunne bruge der og have en anden hjemme. Så i fri for at noget bliver væk .

Kommentér på:
Ansvar dagplejer vs forældre

Annonce