19. mar 2008 Følger: 26 Følgere: 25 Emner: 53 Svar: 922
Søskende kærlighed :o) {{forumTopicSubject}}
he he ja
bare lidt for sjov sad jeg og tænkte på om der mon er andre end mig der som barn har villet gøre noget godt og sødt for ens søskende og så er det bare endt helt galt..??
Da min søster var omkring halvanden og jeg var lidt over 5 sad vi en dag og så fjernsyn inde i stuen og af en eller anden grund mente jeg ikke at min lillesøster kunne se fjernsynet ordentligt så jeg ville dreje det lidt så hun bedre kunne se..
Det er et stort billedrørs fjernsyn der står på et højt bord med hjul på, så fjernsynet er højere end mig og da jeg så vil dreje det får jeg jo kun drejet fjernsynet og ikke bordet så det vælter ned derfra og ned over det ene af min lillesøsters ben så det brækker..
Så hun måtte jo ind og have gips på og fordi hun var så lille kunne hun ikke lade det være og fik flere gange held til at pille det af så hun måtte ind og have nyt på hvilket tilsidst resulterede i at hun fik død hud på den ene hæl som de måtte fjerne og den dag i dag er hun 19 år og kan tit døje med at finde sko som passer fordi hendes fødder ikke er lige store he he ups ;o)
Så ja, det gik ikke helt til held da jeg ikke var ret gammel og ville være den gode og hjælpsomme storesøster
mar 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Emner: 53 Svar: 922
jeg sad ogsa bare og tudede ved min farfar efter det var sket, det var jo ikke meningen :o)
Camilla : av for den da, smerte..
mar 2008
jeg har heldigvis aldrig selv været på skadestuen eller haft brækket noget :o)
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 99 Svar: 747
Min søster havde brækket armen, og lå inde i sengen og slappede af mens min mor lavede rissengrød. Ville løbe ind til hende med en is, men faldt over dørkarmen i køkkenet og ud i gangen hvor jeg slog min arm ind i dørkarmen ind til min søsters værelse. Brækkede begge knogler i min arm, så jeg blev hentet af ambulancen, og sku i fuld narkose for at få dem sat på plads så de kunne gro ordentligt sammen..
Så meget for at være lidt sød ved sin søster- smiler...
Og stakkels min mor, der nu stod med to piger med brækket arm
mar 2008
he he ej stakkels dig, så kunne du pænt ligge dig ved siden af din søster med en brækket arm, ej for pokker, hvor uheldig kan man være :o)
og ja det er hvad man får for at være en betænksom storesøster hi hi :o)
feb 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 38 Svar: 333
Normalt må ingen ud over hende bruge hendes babydyne og hovedpude, og især ikke hendes lillebror.... Men den anden dag havde farmand herhjemme lagt Daniel i hans lift uden hans dyne, så kommer Ida forbi og begynder at snakke til sin lillebror på hendes "sprog" (her menes hun ikke bruger rigtig ord endnu), og Daniel pludrer med tilbage.... Pludselig tager hun hendes pude og ligger over hans hoved, hvor jeg siger nej det er ikke så godt, så hun må tage den væk.... Nå men det gør hun så, men leder så efter sin dyne, henter den og ligger denne over Daniel, hvor hans hoved er frit og den dækker resten af hans krop..... Så tager hun sit højt elskede tøjbamse som er en tiger og ligger den også ned til ham..... Finder sin pude atter igen, men her gør hun noget helt tredje, som jeg ikke havde forudset.... Hun prøver at skubbe til sin lillebrorshoved for at kunne putte sin pude under hans, for sådan sover hun jo med den..... Men for hun ikke skal være for hårdhændet beder jeg hende om at lade være på en god måde....
Det er da kærlighed....
Jeg derimod da jeg var yngre var ond mod min lillebror, det er endda videofilmet med lyd og det hele..... UPS.....
Min far har videokamera med div udstyr med, og min lillebror, der er i kravlealder og jeg selv tæt på de 3, kravler over og vil pille, det ser jeg og går hen og slår ham over fingrene og siger ah ah.... Min mor står i døråbningen ind til værelset og siger må du godt slå, hvor jeg siger ja, hvortil min mor siger må jeg slå dig, nej nej siger jeg promte.....
Uhh hvad jeg ikke har gjort mod min lillebor igennem barndommen..... Men han tog no hævn den dag jeg brækkede min tå ved siden af storetåen... AVs siger jeg bare,,,,,, hehe
mar 2008
Følger: 62 Følgere: 63 Emner: 358 Svar: 3.901
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 53 Svar: 1.257
Søskende kærlighed :o)