{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.556 visninger | Oprettet:

baby/ børne model {{forumTopicSubject}}

Hej jeg vil bare høre om der er nogen her inde som har noget erfaring omkring af blive baby/børne model.. jeg kunne godt tænke mig af min søn skulle være baby model men syntes ikke rigtig jeg kan finde nogen steder på nettet..

vil også høre fra folk som har erfaring med model job til baby..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  baby/ børne model
  • #1   22. feb 2011 Mener det koster penge...

Jeg blev kontaktet af et bureau i københavn at hvis vi kom den vej en dag ville de MEGET gerne bruge hende, da de synes hun var meget smuk, men nu bor vi jo så i nordjylland meget langt fra København... Og desuden tror jeg ikke det er lutter lagkage for ungerne...

• #2   22. feb 2011 jeg ville også stoppe det lige med det samme hvis min søn ikke kan lide det.. men han elsker når jeg tager billeder af ham og smiler helt vildt når han ser min mobil eller et kamera for så ved han hvad der skal ske smiley

• #4   22. feb 2011 har jeg prøvet men nu har jeg kontaktet nogen steder så må vi se om de syntes min søn er lige så smuk som jeg syntes smiley

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
    #5   22. feb 2011 Emnet har været oppe mange gange smiley - søg evt. i forum.
    Mange steder koster det som nævnt, penge at oprette sin baby.
    Derud over, så ønsker de oftest at du bor en time fra bureauet smiley

• #6   22. feb 2011 Frederic er tilmeldt børnemodel.dk

Han fik tilbudt et job i dec, men vi takked nej.
    1. det var i bella center - det er for langt væk, da frederic stadig er afhængig af hans middagslur.
    2. det var lige efter hans indlæggelse og vi vidste ikke m vi var hjemme til der.

Her kommer frederic først og vi tænker først på frederic og hans behov. Så vi satser på at der nok skal komme noget på fyn eller i jylland.

• #7   22. feb 2011 lyder som en god ide.. tror jeg vil oprette min søn der inde smiley og se hvad der sker.. nu kommer jeg fra Helsingør så hvis han fik et job i københavn ville det ikke være noget problem.. jeg kan jo altid prøve og så se hvad der sker.. man kan jo altid takke nej til tilbudet som du selv skriver..

• Mara Murgia K
    Mara Murgia K Tilmeldt:
    jun 2014

Følger: 1 Svar: 1
    #8   30. jun 2014 Hej. Ville bare høre om der var nogle der ved noget om at man kan blive baby / børnemodel i Helsingør ? smiley

Kommentér på:
baby/ børne model

Annonce