{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.109 visninger | Oprettet:

praktisk puslebord på lidt plads LANGT {{forumTopicSubject}}

Heii alle sammen smiley
Her er lige et tip til de andre forældre som står i samme situation som jeg gjorde, med for lidt plads og for mange ting.. smiley
Jeg er i dec ´10 flyttet ind hos min kæreste sammen med min datter på 1½ år, og ja, han har ikke nogle børn selv, dvs han boede alene før så det er et meget lille hus han har og Sofie måtte få det lille rum som var hands kontor til værelse, og ja det er lille, ca 2 x 2½ m og der ska stå både sengen og puslebordet og der stod i forvejen et højskab og så har hun et lille skab til legetøj og ja så er der ikk meget plads tilbage til at lege på, smiley hva gør jeg ?? jo igår fik jeg den geniale ide til at jeg ville ha puslebordet ud (det kan ikk stå andre steder) og så tog jeg det indre mål fra foreste ben til bagerste ben og så hen over sengen (tremmeseng) og yes det passer, så gik jeg ud og savede benene af puslebordet så der var et par cm tilbage a benene og satte noget filt op under pladen så den ikk ridser sengen og lagde den op på sengen, så nemt og praktisk og ** VUPTI ** så er der plads til at lege på smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  praktisk puslebord på lidt plads LANGT
Kommentér på:
praktisk puslebord på lidt plads LANGT

Annonce