{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
882 visninger | Oprettet:

imunforsvar hos baby.. {{forumTopicSubject}}

er der noget man kan gøre for a styrke imunforsvaret hos babyer lasse på snart 3 md har faktis været syg siden han kom til verden så det er ikk så tit han kommer ud fordi hvergang han kommer ud så bliver han syg og fejler noget så det bliver anbefalet jeg lige holder ham inde et par dagen inden jeg tag ham med ud igen .. det kan tælles på en hånd hvor meget han har været ude..

kan man evt købe multivitam til babyer


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  imunforsvar hos baby..
  • #1   2. mar 2011 ja da og ammer oz jo men han er sku syg allgevel.. han har jo lige været indlagt med slanger og det hele med rs virus han var så dårlig a de var bekymmerte for om han klare den og de mister måske en hver 10 år sagde lægen og seføli rammer det lasse og vi har så kun været hjemme en uge og så måtte vi afsted igen med han så er lige kommet hjem fra næstved sygehus igen igår .. men det positve er han har ikk kolik mere ..

  • #2   2. mar 2011 da min store datter var lille fik hun nogen dråber som hed abcd vitaminer ved ikk om man stadig kan få dem det er jo 16 år sinen nu:)=

  • #3   2. mar 2011 ja regener nu heller ikk med det stopper før med ham..

    ja det ret dejligt det er over .. men har sover stadig max 5 timer på et døgn alligevel og det er ikk i træk .. det tag måske en time a få ham til a sove en halv men han er glad men vil underholes og det ska forgå på mors arm selv om han har en dejlig skå stol og aktivrings tæppe møg unge sigert jeg bare HAHA..


  • #4   2. mar 2011 du kan godt få acd-dråber i nu :0)

  • #5   2. mar 2011 oki.. liane pænt nave i øvrigt:=) så vil jeg prøve a gi ham dem og se om det hjælper med lidt xtra vitamin:=)

  • #6   2. mar 2011 Tak i lige måde :0)

  • #7   2. mar 2011 biogaia hjalp oz her .. allrede efter 3 timer havde jeg en søn uden så meget luft i maven ved ikk om de har gjort det hele men helt sikkert de hjalp ham.. de bruger dem oz på næsved sygehus til deres for tideligt fødet fortalt lægen mig for 14 dage siden da vi var indlagt med rs.. for der fik jeg dem til a undesøge hans mave om der sku være noget andet galt med den som sp og min egen læge ikk havde opdaget..

    lene har alså købt dem og givet ham det smiler.. tror ikk det skader ..men siger det seføli oz til sp når hun kommer:=)


Kommentér på:
imunforsvar hos baby..

Annonce