{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.182 visninger | Oprettet:

No name
No name
Tilmeldt:
25. feb 2010
Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058

Søvnrytme - 6. mdr {{forumTopicSubject}}

Hvordan er jeres søvn rytme??
Linea vågner kl 7
lur fra 9-10:30
lur 13-15:30
lur 18-20
Bliver puttet igen kl 21 til nat..


Men hun er begyndt at være svær at få til at sove der kl 18.
Så ved ikke om jeg skal tage den lur fra hende? Og så måske komme lidt tidligere i seng til nat?
Hvordan er jeres søvn mønster for de børn på et halvt år?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søvnrytme - 6. mdr
  • #1   17. mar 2011 Hej Carina

    Jeg ville - hvis jeg var dig, tage kl.18 luren fra din datter og så putte hende tidligere.

    Kl. 21 er sent for et lille barn, at komme i seng. Efter min mening smiley



  • #2   17. mar 2011 Jeg ville bestemt også tage den sene lur væk og så måske putte hende til natten klokken 19.... eller hvad der nu lige passer! Så er der også mere voksentid om aftenen smiley

  • No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
    #4   17. mar 2011 Jeg er nemlig, som Sandie L skriver, også "bange" for hun så bare vil stå op før fanden har fået sko på og jeg har fået øjn.. Syntes kl 7 er tidligt nok smiley Hehe

    Men ja, kan da godt se det kun er 1 timer hun er vågen der kl 20... Men mon ik hun bare vil blive sulten det tidligere om morgenen og derfor tidligere op?
    Det er jo trods alt 1 flaske mindre hun får så.


  • No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
    #6   17. mar 2011 Ja det syntes jeg os var længe.. Så længe ville Linea ik kunne holde uden mad smiley

    Men bare fra da hun var 4,5 til nu er der altså også sket MEGET!!! Kan slet ik sammenligne fra der, til nu.


  • #7   17. mar 2011
    Agnes står op 6.30 , sover så omkring 8.30 i ca. 45 min., kommer så ud til middag 11.30 og sover ca. 2.5 time, og blive lagt i seng om aftenen efter aftensmaden kl 18 (: Så her sover hun kun 2 gange i løbet af dagen, og max. 3.5 time i alt (:


  • #9   17. mar 2011 Theo er 8 mdr nu, men hans rytme har været den samme nu, siden han var 6mdr...

    Vågner kl. 07.00 ca.
    Sover formiddagslur ca. kl. 09.30-11.00
    Sover eftermiddagslur ca. kl. 13.30-15.30
    Så sover han til natten kl. 18.30 ca.
    Og nogle gange kan han godt vågne ved 22.00 tiden, hvis han ikke har spist så meget aftensmad, og så skal han li ha en nat nat flaske, men det er efterhånden sjældent det sker... smiley


  • #10   17. mar 2011 Min pige er 6½ måned og er ret præcist vågen i 2 timer og skal så sove igen.
    Formiddag gerne lang lur på 2-3 timer og så 1-2 lure i løbet af dagen på ca 1 time. Alt afhængig af hvornår hun står op.

    Hun bliver puttet 19.30-20 tiden og står op ved 5.30 tiden.....GRRR!!!!

    Og hvis vi putter hende senere står hun OGSÅ op 5.30, sådan er hendes rytme, men så har hun blot sovet for lidt og bliver irritabel i løbet af dagen.
    Så det er ikke sikkert din datter ændrer sin stå op tid selvom du putter hende i seng før.

    Jeg ville også skippe den sene lur og holde hende vågen til hun skal i seng. Hun er også ved at nå en alder hvor de ofte er vågen i længere tid ad gangen.

    Dog ikke her, hendes rytme har stort set ikke ændret sig, nat og dag fra hun blev født!!!!! Ville dog snart ønske hun ville sove lidt mere og spise lidt mindre om natten....


  • #11   17. mar 2011 Jeg ville helt sikkert tage den sidste lur fra hende smiley

    Sofie er 7½ mdr.
    Står op 6 til 7 (ligegyldigt hvad kl. hun kom i seng)

    Sover til middag i ca. 2 til 3 timer.
    Sover til eftermiddag i 1 til 2 timer.

    Kommer i seng 19.30 og sover jo så 11 timer uden at vågne smiley


  • #13   17. mar 2011 Freja er 7 mdr og huun kommer i seng k 20 hver dag. Jeg ville nok også som de andre skriver, tage den senere lur fra hende, men men men.... Hvis hun vågner allerede kl 15.30 som min også gør, så ville jeg putte hende senere, men tage hende opo igen eger 30min. Så kadu putte hende kl 20 uden hun er alt for vrøvlet smiley

    Freya kan ikke holde sig vågen fra kl 15 til k 20 og hvis hun bliver puttet iseng kl 19 står hun op kl 5-6 og det kan jeg ikke...

    Jeg har i lang tid, som du måske også gør, kigge på klokken og sige: nå nu skal du vist sove..... Og freya sov bare når hun blev puttet , men nu kigger vi ikke på klokken men på hvornår hun er træt smiley nogen dage er hun vågen 2timer kun og andre dage 4 timer... Meget forskelligt og hun sover bedre nu


Kommentér på:
Søvnrytme - 6. mdr

Annonce