{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.389 visninger | Oprettet:

Molo softschell for lille {{forumTopicSubject}}

Ja min datter bruger str. 80 eller det vil sige hun er næsten lige begyndt med det.
Så jeg havde bestilt en softschell fra Molo i str. 80, som kom idag med posten.

Den er så meget lille, den kan slet ikke lynes helt op, og sidder rimeligt til. Samt er ærmerne for lange.

Så tænker jeg det vel er dumt at få en str. 86 for så vil ærmerne jo bare være endnu længere.

Kan i spænde lynlåsen helt op i jeres?
eller er det bare min datter der er så fed.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Molo softschell for lille
  • #3   17. mar 2011 Min datter bruger størrelse 80 nu og passer heldragterne fra molo hel perfekt, jeg har en softshell liggende til hende i str 86, den er lidt for lang på ærmerne, men jeg havde tænkt bare at smøge den op til hun kan passe den i længden.
    Mon ik hun taber noget af babyfedtet i løbet af sommeren når hun begynder at gå og kravler rundt ?


  • #4   17. mar 2011 altså nu er det ikke lige en Molo jeg har, men har købt en softshell jakke til min søn som bruger str 74 i tøj og skal snart op i en str 80 i noget tøj, vi købte jakken i str 74 da han stadig brugte str 68 og det var fordi det var en jakke så vi tænkte den skulle være lidt større, men vi har altså heller ikke kunne lyne den helt op i halsen på ham da han så ville blive kvalt, men han er også en lidt stor baby men ikke helt vildt smiley

    Tror bare softshell jakker generalt sidder lidt strammere/tættere på én.. Men du kan jo prøve at få den i str 86 i stedet, og så smøre ærmerne lidt op indtil ? smiley


  • #5   17. mar 2011 Tak for svar, tror næsten jeg er nød til at få en str. 86.

    Jeg havde regnet med hun skulle bruge den her nu nemlig, når vi køre i bil samt i barnenvogen på på lune dage.

    Jeg synes bare det ser dumt ud den slet ikke kan lynes helt op, uden hun bliver kvalt.


  • #6   17. mar 2011 jeg syns molo er meget lille i størrelsen - anton molo softshell fra sidste år var 104 og stadigvæk lille til ham, og han var kun lige 2 år og brugte 92/98 i det meste andet tøj.

  • #7   17. mar 2011 molo softshelle er små i størrelsen det plejer osse at stå ved forhandler ...

    min datter bruger 98 men skulle ha 104 i softshell....


  • #8   17. mar 2011 ja deres softshel har altid været små i det desværre.
    når man tænker på at deres tøj er til den anden side idag..
    men for bare 4 år siden var deres tøj faktisk meget småt i str..


  • #9   17. mar 2011 Jeg har masser af molo tøj og fleece men har bare aldrig haft en softschell før, så det ville jeg derfor prøve, da de ser vildt lækker ud.
    Derfor blev jeg også ret skufftet over at den var så lille da jeg fik den idag, da alt det andet er rimeligt stort i størrelsen.


Kommentér på:
Molo softschell for lille

Annonce