{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
972 visninger | Oprettet:

hvorfor er han sådan... {{forumTopicSubject}}

kan snart ikke hænge sammen mere, har en søn der konstant er sur, ligegyldigt hvad vi gør og siger så stikker han i skrig, han vil intet af hvad vi vil have ham til, vågner om natten og det eneste der kan få ham til at stoppe med at skrige er at komme ind til mig, han vil ikke sove til middag, sætter sig bare op i barnevognen skriger og vælter rundt (godt der findes seler) om morgenen inden han skal i dp har vi en kamp uden lige fordi han ikke gider derned, han skriger når jeg går derfra, og flere dage i denne uge har dagplejeren fortalt at han er gået amok på de andre børn, slået dem og skriger som om han bliver betalt for det, han smider med maden både i dp og hjemme, vil ikke sidde på sin egen stol og spise, gør alt det han udemærket godt ved han ike må.... jeg bliver da sindsyg i mit hoved, hvad pokker er der med ham, og hvad kan vi gøre ved det???

jeg magter snart ikke mere, får ingen søvn pga hans nattebrokkerier og kan heller ikke sove om dagen fordi han ikke vil arghhh han er billigt til salg lige nu....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvorfor er han sådan...
  • #2   20. mar 2011 sådan har vi også haft det herhjemme. dog har min datter ikk slået eller kastet med hendes mad og der har ikk været noget i dagpleje.

    vi havde en lang periode hvor natalie vågnede om natten og ikk ville sove medmindre hun lå inde ved os.... vi tog hende med ind i den periode og ligepluseklig stoppede det og hun sover i hendes egen seng hele natten igennem igen.

    men herhjemme har hun været en tyran.... jeg sad så en dag og læste lidt frem og tilbage på nettet og faldt over en artikel hvor jeg fik svar på mine spørgsmål. hun kunne/kan mærke at jeg er gravid og at jeg ikk er den samme som jeg var før ( maven vokser) der er ikk plads til at sidde tæt på mor osv.

    det kan også være trodsalderen og at han prøver jer alle af.... det er en periode man skal igennem.......


  • #3   20. mar 2011 min datter var lige sådan og hun havde ikk ondt?

    børn kan også godt være sådan uden at have og det kaldes trodsalder... nogen er bare mere voldsomme end andre smiley


  • #5   20. mar 2011 ud fra hva jeg læser er det kun hys i dagtimerne ihvertfal... hva der sker om natten er jo forskelligt.....

    nogen børn er bare meget voldsomme..... man ved jo ikk hvordan børn er når de kommer i den alder før de er den alder......

    men nu ved jeg til gengæld at der ikk var noget med min datter, da hun var sådan, da jeg havde til hende til et kontroltjek hos lægen i forbindelse med noget andet, hvor jeg fik tjekket hendes øre osv.


  • #6   20. mar 2011 Han kunne ikke have damp vel....

  • #8   20. mar 2011 Damp tvivler jeg stærkt på, da det kun har stået på i en lille uges tid nu, han har dræn i ørene så tvivler også på det er dem da vi så plejer at kunne mærke det ved feber og sådan noget, om han har ondt, ved ikke hvor det skulle være, virker ikke som om han har ondt sys jeg, men ja bliver det ved så skal han da tjekkes især i forhold til hans søvn.
    jeg tænkte også om det måske kunne være trodsalderen allerede, han har nemlig altid været lidt tidligt ude, han bliver 2 år om en måned..


Kommentér på:
hvorfor er han sådan...

Annonce