{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.196 visninger | Oprettet:

Blod/slim i afføring {{forumTopicSubject}}

Hej ..
Min datter (4 måneder gammel) havde igår meget hård mave . Gav hende lidt laltulose og ca. 1 time efter kom der en masse . Vil lige huske at sige at hun ikke har været påvirket af det på nogen måde udover at hendes mave var hård .
Hun har i dag lavet 2 gange hvor den sidste var for ca. 45 min siden .

Det sidste hun kom med var meget tyndt og helt gul med små klumper i .. Beklager detaljerne !!
MEN der var også en blodig slimklat på str. med en 5 krone .

Skal jeg ikke bare holde øje med om der sker mere eller hvad ville I gøre ?

Det er første gang jeg oplever dette og ikke engang min mor har oplevet det .

Håber nogen kan hjælpe ..

Ninna

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blod/slim i afføring
  • #1   25. mar 2011 Ville ringe til vagtlægen med det samme! Det lyder da som om der er noget galt i maven.. Ville ihvertfald være bekymret hvis der kom en blodklump ud! smiley

• #3   25. mar 2011 Du skal gemme bleen og ringe til vagtlægen.
    Hvis han siger han gerne vil se hende, skal du tage bleen med!
    Det er MEGET nemmere for dem at spore sig ind på hvad der en galt hvis de kan se i bleen.

• #4   25. mar 2011 har du fået ringet ? smiley

• #5   25. mar 2011 Det er helt normalt. Da mave/ tarm system er ved at være tomt.

De små hårde knolde er selve proppen der har været i tarm, der nu er opløst og kommer med ud, da de er hårde i det - laver de som oftes små revner i endetarm - som igen bløder en smule.

Det er samme der sker når vi holder udtømning herhjemme, han har fået aff pulver i over 1½ år.

• Jane C
    Jane C Tilmeldt:
    aug 2009

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 114
    #6   25. mar 2011 ved selvfølgelig ikk med børn, men har selv nogen gange hård mave. Og hver gang kommer der revner på tarmen og så bløder det os meget, har også været ved lægen, de siger det er helt normalt.
    Måske man lige skulle ihvert fald ringe og hører lægen af hvad de mener.. smiley

• #8   25. mar 2011 Hvis du ikke har kontaktet vagtlægen, så gør det.
    Min søn lider af forstoppelse, og der har jeg fået tudet ørene fulde med, at kommer der en blodklat ud, så skal der ringes med det samme. Ikke for at hyle dig ud af den, men ring hellere en gang for meget, end en gang for lidt.

Kommentér på:
Blod/slim i afføring

Annonce