24. mar 2008 Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 2 Emner: 326 Svar: 3.400
tænder hvor tideligt=? {{forumTopicSubject}}
ved godt man siger de kommer fra 6 til 12 md men kan de godt komme før ?
ku nemlig godt ha basse maden mistænket for a ha en tande på vej selv om det virker helt usandsynligt . man har propper ting og hænder i munden konstant og suttet på alt og alle og sover dårlig og bliver røde i numsen on / of det er der jo i og for sig ikk noget unormat i når man blver 4 md i morgen men han vågner mange gang og han er mæt det er tydeligt men det virker som der alligevel er noget som irretere og i går aftes da han var blevet puttet til natten våger han efer en time og er helt utøstelig tag ham op der jeg tror han har ondt i maven da han liger er startet op på både grød og i weekenden og vælling til natten fr igår men varme dunken som plejer a virke har ikk rigigt nogen efekt han putter så selv min finger i munden og der jeg klør på gummem falder han til ro .. hva tror i ? er det bare et tilfælde er kan der være en lille tand der trykker allerede:=)
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
Nena er 5 Måneder og hendes to i undermunden er brudt igennem
Så vi lever i en verden hvor alt er mulig haha ;D
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 5 Svar: 2.554
min datter fik sin første tand da hun var 3 mdr, hun var den af mine der fik tidligst
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 2 Emner: 326 Svar: 3.400
så har mor sku nok ret he he alså alle mine andre fornemmelser har vist sig a holde stik selv om sp har sagt noget andet når jeg så har fulgt hendes råd et stykke tid og det ikk har virket og har så allivevel har fuglt min fornemmelse så har sp jo kommet og sagt ja dethavde du jo ret i hehe så nu må vi se om det holder stik igen så:=)
mar 2008
de to andre har oz føst fået der hvor det er normalt men ham her har oz lige fra maven a opført sig meget anderleds :=)
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
For hvis ja så mange tak er også herre stolt a min lille sommerfugl i:
mar 2008
mar 2008
men idag opføre han sig virkelig mærkelig han stod op kl 4 fik mad 430 og har intet vil spise efer og han er først faldt i søvn her for 45 min siden han brokker sig lidt sopm han er lidt sulten men når han får flasken eller brystet så sutter han engan eller 2 men spytter det ud han er glad og leger men vil intet ha men han vil gerne sutte på sine hænder og mine finger hmen ikk sin sut og han er rød i numsen og ingen feber hvorfor gør han sådan
mar 2008
mar 2008
tænder hvor tideligt=?